حمایت از نیروی انتظامی، حمایت از امنیت کشور است
کد خبر: 4090107
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

حمایت از نیروی انتظامی، حمایت از امنیت کشور است

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه تمام ابعاد زندگی وابسته به امنیت است، گفت: حمایت از نیروی انتظامی، ارتش و سپاه، حمایت از امنیت کشور است.

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان،به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، امروز، ۱۵ مهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد با دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: ارزش کار انسان به این است که حب اهل‌ بیت(ع) را در دل داشته باشد و ملاک قبولی اعمال حب امیرالمؤمنین(ع) است.

وی با اشاره به اینکه در تعبیری از نبی مکرم اسلام آمده است که امام زمان(عج) حق انسان‌ها و حق خدا را می‌گیرد، چراکه خداوند اهل‌ بیت(ع) را برای مردم، امام و پیشوا قرار داده است، یادآور شد: منجی عالم بشریت، حق خداوند و حق ضایع شده اهل‌ بیت(ع) را می‌گیرد و اگر می‌خواهیم صف ما در زمره یاران امام زمان(عج) باشد باید تقوای الهی و عمل صالح را پیشه کنیم.

شاهرخی با اشاره به اینکه هر کس کار را برای خدا انجام داد به قدرت بی‌پایان خدا متصل می‌شود، ادامه داد: انسان بااخلاص به‌دنبال نان، نشان و شهرت‌طلبی نیست بلکه به‌دنبال گمنامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به مناسبت‌های هفته جاری به سالروز شهادت سردار همدانی اشاره کرد و گفت: سردار همدانی در کنار سردار سلیمانی در مقابل زورگویان جهانی ایستاده و نقشه و توطئه آنان را نقش بر آب کردند.

امام‌جمعه مردم خرم‌آباد با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در دانش‌آموختگی نیروهای نظامی سخنرانی مهمی را فرمودند که پیام‌های مهمی را دربر دارد، ادامه داد: بر سر پا ایستادن و سخنرانی طولانی معظم‌له تبلیغات بچگانه نظام سلطه را خنثی کرد.

وی با اشاره به اینکه دختران و پسران ایران اسلامی پایبند به ارزش‌های دینی هستند و نظام سلطه می‌خواهد چنین القا کند که جوانان از ارزش‌های دینی فاصله گرفته‌اند، گفت: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف حاکی از حرکت و جنب و جوش جوانان و پایبندی آنان به ارزش‌های دینی است.

شاهرخی امنیت را زیرساخت زندگی دانست و با بیان اینکه نیروهای مسلح تأمین‌کننده امنیت کشور هستند، اظهار کرد: تمام ابعاد زندگی وابسته به امنیت است و حمایت از نیروی انتظامی، ارتش و سپاه، حمایت از امنیت کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با یادآوری اینکه کسانی که در حوادث اخیر به هر روشی در مسیر دشمن گام برداشتند باید کار خود را جبران کنند و جای بسی تأسف است که گاها شاهد بیانیه‌های دوپهلو هستیم، بیان کرد: در رابطه با فوت دختر جوان ایرانی شاهد واکنش‌هایی بودیم و آمریکا، اسرائیل، گروه‌های تجزیه‌طلب و منافقین مردم را به آشوب دعوت کردند.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه گروهک منافقین در اول می‌گفتند که امام راحل هم ولی‌فقیه و هم  رئیس‌جمهور باشد ولی در نهایت به خاطر بدی طینت با سلاح گرم و سرد به خیابان آمدند و مردم را ترور کردند، ادامه داد: هفته فراجا را تبریک و برای شهدای نیروی انتظامی استان از جمله شهید کرم‌پور، شهید عبداللهی، شهید سپهوند و شهید پوردهقان علو درجات را مسئلت داریم.

وی با بیان اینکه تقدیم ۵۰۰ شهید نیروی انتظامی گواه پیشتازی این نیروی نظامی در دفاع از امنیت کشور است، یادآور شد: هفته وحدت در منظومه فکری امامین انقلاب، یک راهبرد است و هدف هفته وحدت تأکید بر اشتراکات شیعه و اهل تسنن است.

شاهرخی به روز جهانی کودک اشاره کرد و گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران کمیته امداد، بهزیستی و سازمان‌های مردم‌نهاد در راستای رسیدگی به کودکان برنامه‌های ویژه‌ای انجام می‌دهند.

انتهای پیام
captcha