توهین به کارکنان پلیس سنگ‌اندازی در مسیر خدمت‌رسانی است
کد خبر: 4089940
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۴

توهین به کارکنان پلیس سنگ‌اندازی در مسیر خدمت‌رسانی است

رئیس هیئت امنای آستان مقدس حرم سید علاءالدین حسین(ع) با بیان اینکه خدمات پلیس در جامعه قابل توصیف نیست، گفت: هر گونه بی احترامی و یا توهین به کارکنان پلیس، سنگ‌اندازی در مسیر خدمت‌رسانی به خلق الله است.

دیدار فرمانده انتظامی فارس با رئیس هیئت امنای آستان سیدعلاءالدین حسین(ع)به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز عصر چهارشنبه، 13 مهرماه در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی استان فارس، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا، بیان کرد: اقدامات و تلاش‌های گسترده مجموعه انتظامی در راستای تأمین امنیت جامعه و ارائه خدمات به مردم، بسیار ارزشمند است.

وی گفت: البته در این مسیر عده‌ای خواص بی‌بصیرت هستند که این اقدامات، خدمات و جانفشانی‌های مأموران پلیس در جامعه را نمی‌بینند و درک نمی‌کنند که بسیار شرم‌آور است.

طاهری با بیان اینکه خدمات پلیس در جامعه قابل توصیف نیست، گفت: هر گونه بی احترامی و یا توهین به کارکنان پلیس، سنگ‌اندازی در مسیر خدمت‌رسانی به خلق الله است.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی هر روز به دنبال بهانه‌ای هستند تا با استفاده از آن اقدامات مجموعه‌های خدمت‌رسان و زحمتکشی همچون پلیس را زیر سؤال ببرند که البته همچون همیشه ناکام می‌مانند.

دبیر جامع روحانیت شیراز در پایان از اقدامات مجموعه انتظامی استان فارس در راستای تأمین نظم و امنیت جامعه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha