«شیش گرم طلا» برای تلویزیون ساخته می‌شود
کد خبر: 4089391
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی

«شیش گرم طلا» برای تلویزیون ساخته می‌شود

«شیش گرم طلا» سریالی تلویزیونی با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی است که احمد زالی در کنار دو فیلم «سمرقند» و «درنای امید» در حال پیش‌تولید آن است.

احمد زالی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون به ایکنا خبر داد: در حال حاضر سه سناریو در دست نگارش داریم که یکی سریال و دو کار دیگر فیلم تلویزیونی هستند. 

وی افزود: سریال تلویزیونی «شیش گرم طلا» نام دارد که در آن یک درام ورزشی روایت می‌شود و قصه پرکششی برای اشاعه سبک زندگی اسلامی دارد. این کار هم‌اکنون آخرین مراحل نگارش فیلمنامه را پشت سر می‌گذارد و به محض پایان در تهران جلوی دوربین خواهد رفت. کارگردان این کار هنوز مشخص نشده است.

این تهیه‌کننده ادامه داد: «سمرقند» و «درنای امید» عنوان دو فیلم تلویزیونی مذکور هستند که هر دو نوشته فرهاد پورسعیدی هستند و هنوز کارگردان آن مشخص نیست. فیلم اول یک اثری دفاع مقدس است که در آن روایتی از یک مادر شهید را شاهد خواهیم بود و در شمال فیلمبرداری می شود.

زالی افزود: «درنای امید» فیلمی با محوریت محیط زیست است که این احتمالاً در زمستان تصویربرداری آن آغاز خواهد شد زیرا داستان فیلم نیازمند تصویربرداری در این فصل است. این کار نیز در شمال فیلمبرداری خواهد شد.

این تهیه‌کننده در پایان تصریح کرد: یک برنامه مسابقه‌محور هم برای تلویزیون آماده پخش دارم که در آن تهیه را به صورت مشترک انجام داده‌ام. این کار «جواهر سرخ» نام دارد.

انتهای پیام
captcha