همایش استانی یاوران وقف در علی آبادکتول برگزار شد
کد خبر: 4089305
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴

همایش استانی یاوران وقف در علی آبادکتول برگزار شد

به مناسبت دهه وقف همایش استانی یاوران وقف با حضور نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان مسئولین استانی و شهرستانی امروز، ۱۰ مهر در امامزاده فندرسک علی آباد کتول برگزار شد.

همایش یاوران وقف در امامزاده فندرسک علی آباد کتول

به گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت دهه وقف همایش استانی یاوران وقف با حضور نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان مسئولین استانی و شهرستانی امروز، ۱۰ مهر در امامزاده فندرسک علی آباد کتول برگزار شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان در این مراسم گفت: همایش تجلیل از یاوران وقف و اماکن متبرکه در امامزاده فندرسک علی آبادکتول برگزار شد که در این همایش از خادمان وقف و امنای موقوفات، هیئات امنا و مربیان و متربیان قرآنی و خیرین در ابعاد مختلف تجلیل شد.

وی تصریح کرد: بحمدالله از ابتدای سال تاکنون ۱۷ وقف جدید با کارکردهای مختلف مذهبی، اجتماعی و فرهنگی و خیرین داشتیم که از لحاظ موقوفات در رتبه ۵ کشوری قرار داریم و واقفان برای گره‌گشایی از مردم در صحنه حضور دارند.

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد گفت: رویکرد جدید اوقاف و امورخیریه تولید دانش‌بنیان برپایه وقف و اقتصادمقاومتی و به منصه ظهور رساندن عواید موقوفات در قالب طرح های مختلف برای گره‌گشایی از مردم می‌باشد.

مدیر کل اوقاف گلستان تصریح کرد: توسعه فعالیت‌های قرآنی و توجه به نیاز جوانان و نوجوانان با کارکردهای وقف از جمله برنامه‌هایی است که توسط اوقاف و امورخیریه در دست اقدام می‌باشد.

انتهای پیام
captcha