محفل شعر «عطش عشق» در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4089204
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

محفل شعر «عطش عشق» در کردستان برگزار شد

محفل شعر «عطش عشق» با حضور جمعی از شاعران برجسته کشوری و همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان شامگاه گذشته، 9 مهرماه در محل کتابخانه عمومی امام خامنه‌ای شهر سنندج برگزار شد.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، محفل شعر «عطش عشق» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در محل کتابخانه عمومی امام خامنه‌ای شهر سنندج برگزار شد.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در مراسم محفل شعر«عطش عشق‌» اظهار کرد: هنر گوهر ارزنده‌ای است که به وسیله آن می‌توان مفاهیم عمیق انسانی را به نسل‌های آینده منتقل کرد.

وی با بیان اینکه زبان هنر به تبیین و توصیف نیاز ندارد و با واضح‌ترین شیوه می‌تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند، افزود: یکی از مهم‌ترین سرمایه‌ها و مقاطع تاریخی این آب و خاک دوران دفاع مقدس است که باید در قالب هنر و اشکال مختلف هنری ثبت و ضبط شود.

استاندار کردستان بیان کرد: در جنگ تحمیلی هشت ساله که با حمایت و پشتیبانی همه جانبه قدرت‌ها از صدام حسین صورت گرفت حتی یک وجب از خاک این کشور از دست نرفت و در کنار آن جلوه‌های بی نظیری از انسان دوستی خلق شد که می‌تواند دستمایه آفرینش‌های هنری قرار گیرد.

وی در پایان یادآور شد: باید نسل جوان امروز را با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای دوران دفاع مقدس آشنا کرد تا این ارزش‌ها به آیندگان منتقل شود.

انتهای پیام
captcha