فعالیت‌های قرآنی شیراز گسترش یابد
کد خبر: 4089173
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

فعالیت‌های قرآنی شیراز گسترش یابد

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شیراز برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن «مدهامتان» را فرصت خوبی برای تحقق جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) دانست و گفت: در مباحث و حوزه‌های قرآنی در شیراز دارای زمینه‌های غنی هستیم که باید آن‌ها را گسترش دهیم.

جعفر طاهری، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، جعفر طاهری، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شیراز امروز، 10 مهر در جلسه هماهنگی پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن «مدهامتان» که در فرمانداری شیراز برگزار شد، گفت: در شهر شیراز شاهد انجام امور و حرکت‌های فرهنگی خوبی هستیم و مسابقه قرآنی «مدهامتان» از موارد خوبی است که می‌تواند آبروی شهر ما باشد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات «مدهامتان» به میزبانی شیراز می‌تواند فرصتی باشد تا در عمل بگوییم که سومین حرم اهل بیت(ع) هستیم.

طاهری با بیان اینکه در مباحث و حوزه‌های قرآنی در شیراز دارای زمینه‌های غنی هستیم که باید آن‌ها را گسترش دهیم، گفت: در «مدهامتان» از قاریان برجسته میزبانی می‌کنیم لذا در این رویداد قرآنی شاخص باید به فضاسازی در نقاط مختلف شهر بپردازیم و از آن برای معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) بهره مطلوبی ببریم.

معاون فرماندار شیراز علت غیبت اداراتی که در این جلسه حضور نداشتند را خواستار شد و گفت: دستگاه‌ها و ادارات غایب در جلسه هماهنگی «مدهامتان» باید علت غیبت خود را مشخص کنند و اگر اداره‌ای در جلسات حضور پیدا نمی‌کند به معنای سلب مسئولیت نیست و باید تمام کارهای خود را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha