انتخاب استاندار فارس به عنوان رابط اتحادیه تشکل‌های قرآنی با دولت
کد خبر: 4089039
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۷

انتخاب استاندار فارس به عنوان رابط اتحادیه تشکل‌های قرآنی با دولت

در نشست اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس به عنوان رابط این اتحادیه با دولت به منظور پیگیری مطالبات و حمایت‌های مالی و معنوی از مؤسسات قرآنی انتخاب شد.

گردهمایی اتحادیه تشکل‌های قرآنی، حرم شاهچراغ(ع)عطاءالله امیدواری، دستیار استاندار فارس در امور قرآنی، در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه نشست فصلی اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور طی روزهای 7 و 8 مهرماه به میزبانی شیراز برگزار شد، گفت: این نشست دارای عیار بالایی بود زیرا اعضای آن هر کدام از پیشکسوتان فرهنگ قرآنی در کشور هستند.

وی با بیان اینکه میهمانان این نشست بیشتر میهمان شهید محمد اسلامی، فرزند مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس بودند، افزود: اتفاقات خوبی در این نشست هم برای کشور و هم استان فارس رقم خورد.

امیدواری اظهار کرد: یکی از مصوبات این نشست انتخاب استاندار فارس به عنوان نماینده اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور در میان مسئولان دولت بود که حکم رسمی ایشان هم از سوی مدیرعامل اتحادیه اعلام شد.

دستیار استاندار فارس در امور قرآنی ادامه داد: طی این حکم بنا شده است تا محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس که علاقه فراوانی به توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه دارد، مسائل مربوط به اتحادیه را از طریق مسئولان دولت اعم از وزرای مربوطه پیگیری کند.

وی اظهار کرد: مؤسسات قرآنی یکسری مطالبات جدی دارند که عمدتاً در خصوص حمایت‌های مالی و معنوی از فعالیت‌های آنان است لذا بنا شده است که استاندار فارس شخصاً به این مسائل ورود کند و از توان سایر مسئولان کشوری بهره جوید.  

امیدواری با بیان اینکه استاندار فارس یک مدیر قرآنی است و همواره تلاش می‌کند تا در مسیر فعالیت‌های قرآنی قدم‌های مثبتی بردارد، اجرای طرح نهضت روخوانی قرآنی در ادارات را با دستور وی گواه این ادعا اعلام کرد و گفت: قطعاً از توان و ظرفیت مؤسسات برای اجرای این طرح بهره خواهیم برد.

انتهای پیام
captcha