حماس: انتفاضه قدس تا پایان اشغالگری زنده است
کد خبر: 4088938
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

حماس: انتفاضه قدس تا پایان اشغالگری زنده است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با تأکید بر زنده بودن انتفاضه قدس تا پایان اشغالگری، مقاومت قهرمانانه مردم در کرانه باختری را بهترین گواه بر وجود روح پرشور مقاومت تا زمان آزادی مسجدالاقصی توصیف کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش حماس با اشاره به اینکه «انتفاضه قدس» آتشی است که همچنان در روح و اندیشه ملت مقاوم فلسطین در سراسر کرانه باختری اشغالی و قدس شریف شعله می‌کشد، تأکید کرد: حماسه قهرمانانه ملت فلسطین در جنین، نابلس و تمام شهرها و روستاهای کرانه باختری اشغالی و همچنین حضور مردم قدس اشغالی در مسجدالاقصی برای مقابله با یورش شهرک‌نشینیان به این مسجد مبارک بالاترین گواه بر تداوم مقاومت در برابر اشغالگری تا آزادی قدس شریف و مسجدالاقصی است.

محمد حماده، سخنگوی جنبش حماس درباره بیت‌المقدس تأکید کرد: در شرایطی که اشغالگران و صهیونیست‌های افراطی با هدف یهودی‌سازی قدس بر شدت تجاوزات خود علیه مسجدالاقصی و قدس شریف افزوده‌اند، ملت قهرمان فلسطین بر تداوم مبارزه و مقاومت به منظور دفاع از سرزمین و مقدسات خود تأکید دارد.

حماده ضمن درود فرستان بر ملت مقاوم فلسطین، تداوم ایستادگی در برابر اشغالگران و شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست به منظور دفاع از مسجدالاقصی و سرزمین فلسطین را خواستار شد.

انتهای پیام
captcha