مهم‌ترین مسئله کلان مؤسسات قرآنی چیست
کد خبر: 4088663
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱

مهم‌ترین مسئله کلان مؤسسات قرآنی چیست

مدرس گردهمایی مدیران عامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور با اشاره به مباحث مطرح شده از سوی حاضران این گردهمایی گفت: مهم‌ترین مسئله کلان در حوزه موسسات قرآنی انجام حمایت‌های مطلوب دستگاه‌های اجرایی از آن‌هاست.

گردهمایی مدیران عامل تشکل‌های قرآنی کشور، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام محمد رحمانی، مدرس حوزه و دانشگاه و مدرس گردهمایی مدیران عامل تشکل‌های قرآنی کشور بعدازظهر امروز، 7 مهر در ادامه گردهمایی مدیران عامل تشکل ‌های قرآنی کشور که در سالن شهید آیت الله دستغیب حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در حال برگزاری است، گفت: مؤسسات قرآنی به صورت داوطلبانه با هدف هم‌افزایی و نیل به اهداف مشترک در راستای توسعه فرهنگ قرآنی به جمع اتحادیه‌های تشکل‌های قرآنی می‌پیوندند.

وی ادامه داد: اتحادیه‌های قرآنی مؤسسات غیر انتفاعی مردمی مستقلی هستند که به دلیل سازمان‌دهی، نظم‌بخشی، ایجاد وحدت رویه و حمایت و پشتیبانی از مؤسسات و تشکل‌های مردم نهاد و برای مطالبه‌گری از نهادهای حاکمیتی تشکیل شده‌اند.

رحمانی تاکید کرد: اتحادیه‌‌های‌ تشکل‌های قرآنی نماینده بخش مردمی هستند تا بتوانند درخواست‌های مردمی از حاکمیت را دسته‌بندی و ارائه کنند تا برای اجرای این برنامه‌ها اقدامات و حمایت‌های لازم به انجام برسد.

وی با اشاره به مشکلات موسسات قرآنی گفت: مهم‌ترین مسئله کلان در حوزه موسسات قرآنی انجام حمایت‌های مطلوب دستگاه‌های اجرایی از آن‌هاست.

مدرس گردهمایی مدیران عامل تشکل‌‌های قرآنی کشور در شیراز افزود: مؤسسات قرآنی به اتحادیه‌ها در واقع وکالت داده‌اند که سیاست‌های موسسات را به مرحله اجرا درآورند.

در این گردهمایی، مدیران عامل تشکل‌‌های قرآنی کشور به بیانات نقطه نظرات خود برای گسترش زمینه‌های فعالیت‌های قرآنی در سراسر کشور پرداختند که از جمله آن‌ها می‌توان به ارائه برنامه‌های سیاستی به دستگاه‌های اجرایی با محوریت فعالیت‌های قرآنی، برجسته کردن تکالیف اتحادیه‌ها، دیده شدن جایگاه اتحادیه‌های تشکل‌های قرآنی، دیده شدن اتحادیه‌های تشکل‌های قرآنی به عنوان انجمن‌های صنفی و ... اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha