اهدای 900 بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند
کد خبر: 4088252
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

اهدای 900 بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند

فرمانده سپاه کازرون از اهدای 900 بسته لوازم‌التحریر با هماهنگی بسیج دانش‌آموزی این شهرستان میان دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.

غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون امروز، 5 مهرماه در مراسم اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند که در محل بسیج دانش‌آموزی نیازمند شهرستان برگزار شد، گفت: 900 بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: شهرستان کازرون با همکاری بسیج دانش‌آموزی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون از شهرستان‌های موفق در کمک به پوشاک و لوازم‌التحریر، به دانش‌آموزان کم برخوردار در سطح استان فارس است.

توکل ادامه داد: بسته‌های لوازم‌التحریر بر اساس دوره‌های ابتدائی، راهنمایی و متوسطه تهیه شده که متفاوت است و ارزش هربسته به مبلغ 350 هزار تومان برای دانش‌آموزان نیازمند تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه کازرون با بیان اینکه کمک به دانش‌آموزان نیازمند در پویش همکلاسی مهربان از 15  تیر تا 15 مهر در سراسر کشور در حال اجراست، گفت: ترویج فرهنگ استفاده از لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی و حمایت از کالای تولید داخل در کمک به رونق تولید یکی از اهداف مهم این پویش کمک به دانش‌آموزان نیازمند است.

انتهای پیام
captcha