یادواره شهدای جره و بالاده برگزار می‌شود
کد خبر: 4088146
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

یادواره شهدای جره و بالاده برگزار می‌شود

فرمانده سپاه کازرون از برگزاری یادواره 133 شهید بخش جره و بالاده این شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

یادواره شهدابه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون امروز، 4 مهرماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: به مناسبت این ایام، یادواره 133 شهید والامقام بخش جره و بالاده شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این یادواره فردا سه‌شنبه، 5 مهرماه همزمان با ایام دفاع مقدس از ساعت 16 در روستای تله گاوه بخش جره و بالاده به همت پایگاه شهدای تله گاو در حسینیه این روستا برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با بیان اینکه شهدا درس ایثار، از خودگذشتگی و شهادت را در جامعه ترویج دادند، تاکید کرد: امروز همین روحیه ایثار، از خودگذشتگی و شهادت‌طلبی جوانان با غیرت کشور است که باعث عزت و اقتدار ملت در جهان است.

توکل با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، ادامه داد: شهدا افتخار ملت ایران و جهان هستند و اگر امروز شاهد حضور ملت در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب و ارزش‌ها هستیم همه به تعصی راه شهدا است.

وی در پایان گفت: با توجه به حقی که شهدا گردن همه مردم دارند که اگر آسایش و امنیتی داریم مدیون خون پاک شهدا هستیم از عموم مردم خصوصاً خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان جهت حضور با شکوه در مراسم یادواره 133 شهید بخش جره و بالاده در روستای تله گاو دعوت می‌شود.

انتهای پیام
captcha