اهدای ۱۲۱۵ بسته لوازم‌التحریر از سوی خیران تهرانی به دانش‌آموزان نیازمند خراسان شمالی
کد خبر: 4088096
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

اهدای ۱۲۱۵ بسته لوازم‌التحریر از سوی خیران تهرانی به دانش‌آموزان نیازمند خراسان شمالی

مدیر انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از اهدای یک هزار و ۲۱۵ بسته لوازم‌التحریر از سوی خیران تهرانی به دانش‌آموزان نیازمند این استان خبر داد.

اهدای ۱۲۱۵ بسته لوازم‌التحریر از سوی خیران تهرانی به دانش‌آموزان نیازمند خراسان شمالیدرخشانی در گفت و گو با ایکنا از خراسان شمالی، اظهار کرد: این بسته‌های لوازم‌التحریر طی هفته گذشته  به دانش‌آموزانی اهدا شد که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نبوده‌اند.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد خراسان شمالی نیز در حال جمع‌آوری لوازم‌التحریر برای کمک به دانش‌آموزان است، گفت: طی نشست‌های برگزار شده با این نهاد، قرار بر این شده تا کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی کمیته امداد میان دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد توزیع شود.
مجید الهی‌راد،مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی نیز بیان کرد: در حال حاضر ۱۳ هزار و ۲۵۰ دانش‌آموز تحت پوشش این اداره کل قرار دارد و تلاش خواهد شد هیچ دانش‌آموزی بدون بسته‌های تحصیلی راهی مدارس نشوند.
وی افزود: طی سال گذشته ۱۹ هزار و ۲۵۰ بسته تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری شد.
وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها امسال از ۱۵ مرداد ماه آغاز شده و تا ۱۵ مهر ماه ادامه خواهد یافت، گفت: برای برگزاری جشن عاطفه‌ها به منظور جمع آوری کمک های مردمی امسال ۲ هزار و ۶۶۰ پایگاه راه اندازی می‌شود.
الهی‌راد افزود: از تعداد پایگاه های مذکور، ۲ هزار و ۵۰۰ پایگاه در سطح مدارس استان برپا می‌شود که کمک‌های جمع‌آوری شده در اختیار دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha