نیروی انتظامی از امنیت مردم و بیت‌المال دفاع کرد
کد خبر: 4088071
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

نیروی انتظامی از امنیت مردم و بیت‌المال دفاع کرد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اقدامات بعضی از اغتشاشگران را داعش‌گونه توصیف کرد و افزود: نیروی انتظامی با همه توان خویش پای کار آمد و از امنیت مردم و بیت‌المال دفاع کرد.

سردار محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز، ۴ مهرماه در دیدار با استاندار کرمان و اعضای شورای تأمین استان که به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد، ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به نقش بسیج، لشکر ۴۱ ثارالله و فرمانده این لشکر سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس، اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی امروز در بین ما نیست، اما ناظر بر اعمال و حرکات ما است.

وی با اشاره به اغتشاشات روزهای گذشته، گفت: نیروی انتظامی، مظلومانه و با همه توان خویش پای کار آمد، حتی گاهی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند اما از امنیت مردم و بیت‌المال دفاع کردند.

سردار نظری اقدامات نیروهای مسلح را نشان دهنده اخلاق و صداقت آن‌ها برشمرد و با بیان اینکه دفاع همچنان ادامه دارد، گفت: راه شهادت همچنان باز است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اقدامات بعضی از اغتشاشگران را داعش‌گونه توصیف کرد و افزود: اقدامات بی‌رحمانه در بریدن گلوی یک مامور، لطمه به مردم، اهانت به ساحت مقدس قرآن و پرچم به دلیل احساسات به یک فرد نیست بلکه نسبت به نظام کینه دارند.

وی با بیان اینکه تا زمانی که اسلام ناب وجود دارد، مقابله با استعمار، استکبار و دشمن وجود دارد، گفت: تا زمانی که دشمن هست، دفاع، جنگ، شهادت و مظلومیت هم هست و انشالله همه در این مسیر پیرو راه شهدا و شهید سلیمانی باشیم.

انتهای پیام
captcha