25 بقعه متبرکه استان مرکزی میزبان عزاداران رضوی
کد خبر: 4088057
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

25 بقعه متبرکه استان مرکزی میزبان عزاداران رضوی

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه پایانی صفر طبق برنامه‌ریزی پیش رفته و به روز پایانی خود نزدیک شد، بیان کرد: 25 بقعه متبرکه استان به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع) میزبان عزاداران است.

حجت الاسلام سید مرتضی ابراهیمی

حجت‌الاسلام سید مرتضی ابراهیمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری مراسم‌های مختلف به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام رضا(ع) در بقاع متبرکه استان خبر داد و افزود: برنامه‌های دهه پایانی صفر از قبل طبق برنامه در استان تدارک دیده شده است و با فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع) به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های شهادت امام رضا(ع) در 25 بقعه شاخص استان از امشب، 4 مهر آغاز شده و تا فردا، 5 همین ماه ادامه دارد، اظهار کرد: بقاع متبرکه استان در دو ماه محرم و صفر میزبان زائران بوده و برنامه‌های مختلف از جمله سخنرانی، برپایی موکب، برپایی مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان(ع) را در دستور کار داشته است.

ابراهیمی ادامه داد: تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی یکی از مطالبات مقام عظمای ولایت است و از همه ظرفیت‌های موجود برای تحقق این مهم استفاده می‌شود. ایجاد مراکر «افق» در بقاع متبرکه حرکت در این مسیر را هموار کرده و خوشبختانه آثار خوبی در بخش‌های مختلف از خود برجای گذارده است.

انتهای پیام
captcha