شأن معلم در ارزیابی‌های رتبه‌بندی حفظ شود
کد خبر: 4088041
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

شأن معلم در ارزیابی‌های رتبه‌بندی حفظ شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اجرای طرح «رتبه‌بندی معلمان» گفت: مسیری سهل و همراه با تکریم و حفظ شان معلم با توجه به اصول و چارچوب‌ها سرلوحه کار ارزیابان این طرح قرار گیرد.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس عصر دیروز، 3 مهرماه در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی ارزیابان طرح رتبه‌بندی معلمان 4 استان جنوب کشور در شیراز خواستار حفظ شأن و جایگاه معلمان در ارزیابی طرح مذکور شد و گفت: مسیری سهل و همراه با تکریم و حفظ شان معلم با توجه به اصول و چارچوب‌ها سرلوحه کار ارزیابان این طرح قرار گیرد.

وی تأکید کرد: باید در همه بخش‌ها و حوزه‌ها معلم تکریم شود و شأن و منزلت معلم حفظ شود چراکه تربیت صحیح از این مسیر عبور می‌کند.

عسکری تصریح کرد: نظام رتبه‌بندی از دستاوردهای ارزشمندی بوده که در دولت فعالی پیگیری و اجرا می‌شود، در صورتی که از سال ۱۳۹۰ به این قانون توجهی نمی‌شد که از ارزیابان که مورد اعتماد و وثوق آموزش و پرورش هستند درخواست می‌شود در حوزه تبیین و روشنگری اجرای این طرح فعال باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در پایان یادآور شد: در سال جاری با تفویض اختیار به مدیران ادارات اموزش و پرورش، درخواست 69 درصد متقاضیان نقل و انتقالات فرهنگیان تایید شد.

یادآور می‌شود، دوره آموزشی 530 نفر از ارزیابان طرح رتبه‌بندی معلمان آموزش و پرورش استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان طی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه هفته جاری به مدت 4 روز در شیراز در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha