«امت رسول‌الله(ص)» شیراز اهانت به مقدسات را محکوم کرد
کد خبر: 4087901
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

«امت رسول‌الله(ص)» شیراز اهانت به مقدسات را محکوم کرد

مراسم تجمع و راهپیمایی «امت رسول الله» همزمان با سالروز ارتحال پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار شد که مردم به اتفاق اهانت به مقدسات دینی را محکوم کردند.

راهپیمایی «امت رسول‌الله(ص)»، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با سراسر کشور، مراسم تجمع و راهپیمایی «امت رسول‌الله(ص)» امروز، ۳ مهرماه همزمان با سالروز ارتحال پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)  در محکومیت اهانت به مقدسات دینی همراه با حرکت دسته‌های عزاداری و هیئت‌های مذهبی و تشیع پیکر شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس از چهارراه پیروزی به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز برگزار شد.

حاضران در این مراسم با سردادن شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، لبیک یا مهدی و ... اهانت به مقدسات دین اسلام را محکوم کردند. در این راستا خبرنگار ایکنا  به سراغ  شرکت‌کنندگان در این مراسم رفت تا نظر آنان را درباره اتفاقات اخیر و هدف از شرکت در این تجمع را جویا شود.

فاطمه رستمی، دانشجوی ۲۱ ساله در گفت‌وگو با ایکنا گفت: با حضور خود در این مراسم می‌خواهیم به دشمنان نشان دهیم که با آتش زدن و اغتشاش، نمی‌هراسیم و صحنه را خالی نمی‌کنیم و همیشه پشتیبان رهبرمان هستیم.

وی افزود: دشمنان همیشه به دنبال فرصتی هستند که سوءاستفاده کنند و فکر می‌کنند مردم نیز به دلیل مشکلات اقتصادی با آن‌ها همراه می‌شوند و می‌خواهند حکومت اسلامی را از بین ببرد و خیال‌هایی برای خود دارند اما واقعاً این‌ها خیال‌های خام است، چون بعد از یک مدت که در خیابان‌ها می‌آیند، می‌فهمند که هیچ‌وقت مردم با آن‌ها نیستند.

ملت امام حسین(ع) فریب دشمن را نمی‌خورد 

رستمی تأکید کرد: همان طور که شهید عزیز ما، سردار سلیمانی فرمودند ملت ایران یک ملت امام حسینی است و همیشه پشت رهبرشان می‌ایستند و پای اعتقاداتشان هستند و هیچ‌گاه فریب دشمن را نمی‌خورند.

مصطفی اکبری، کارمند ۳۷ ساله نیز به خبرنگار ایکنا گفت: با توجه به اتفاقات اخیر و توهین‌هایی که به نام  آزادی و مردم به ساحت مقدس دین اسلام شد در این تجمع حاضر شدیم که آن را محکوم کنیم. دنیا باید بداند که این مردم طرفدار دین و مذهبشان هستند و حجاب و اسلام را دوست دارند و اگر اقلیتی فتنه‌گری و آشوب می‌کنند این را به نام همه مردم ایران نزنند.

مریم زارع، دانشجوی ۱۸ ساله نیز ضمن محکوم کردن هرگونه اهانت به مقدسات اسلام گفت: به عنوان یک مسلمان در این تجمع شرکت کردم چون نباید در مقابل اهانت به اسلام سکوت کرد.

وی ادامه داد: مسلماً مردم نیز خواستار اهانت به اسلام نیستند و شاید فقط خواستار تغییر عملکرد گشت ارشاد هستند اما در این میان جریان‌های معاند از خواسته‌های مردم سوءاستفاده می‌کند که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

مریم امینی، بانوی ۳۳ ساله کارمند بازنشسته یکی از بیمارستان‌های شیراز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: برای دفاع از مردم و میهن در این راهپیمایی شرکت کردم چون کشورم را دوست دارم و نمی‌خواهم با سوء استفاده دشمنان خدشه‌ای به آن وارد شود.

اهمیت حفظ وحدت و قدرت اسلام 

حسین ابراهیمی، کارمند ۴۰ ساله نیز با اشاره اتفاقات اخیر گفت: این اتفاقات به گونه‌ای فتنه است و باید جلوی آن گرفته شود چون وحدت و قدرت اسلام مهم‌تر از همه چیز است.

وی اضافه کرد: هرچه متحدتر باشیم و قوی‌تر کار کنیم بهتر است و از همه جوانب هم حکومت هم مردم همه باید خوب کار کنند نه فقط یک طرفه باشد و عده‌ای کار خود را ناقص بگذارند تا مشکل ایجاد شود.

یادآور می‌شود، این مراسم به صورت کشوری و به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تمام نقاط کشور و همچنین در تمام شهرستان‌های استان فارس همراه با عزاداری و سوگواری سالروز رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با هدف محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha