تجمع «امت رسول‌الله» در فارس
کد خبر: 4087892
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

تجمع «امت رسول‌الله» در فارس

همزمان با سراسر کشور، مراسم تجمع و راهپیمایی «امت رسول‌الله(ص)» همزمان با سالروز ارتحال پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در محکومیت اهانت به مقدسات دینی همراه با حرکت دسته‌های عزاداری و هیئت‌های مذهبی در تمام نقاط فارس برگزار شد.

تجمع «امت رسول‌الله»، شیراز، سالروز ارتحال پیامبربه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با سراسر کشور، مراسم تجمع و راهپیمایی «امت رسول‌الله(ص)» امروز، ۳ مهرماه همزمان با سالروز ارتحال پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)  در محکومیت اهانت به مقدسات دینی همراه با حرکت دسته‌های عزاداری و هیئت‌های مذهبی در تمام نقاط فارس برگزار شد که این مراسم در شیراز از میدان شهدا آغاز به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.
 
آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس در اجتماع پایانی این مراسم در حرم مطهر شاهچراغ(ع) ضمن تسلیت رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: در این مراسم بار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می‌کنیم که گرچه تمام دستگاه‌های استکباری و جریان‌های نفوذی و منافقان تلاش کردند برای اینکه در سد محکم انقلاب اسلامی رخنه کنند باز هم مثل دفعات قبل ناامید شدند و شکست خوردند.

وی با بیان اینکه همه ما پای کار انقلاب، امام، شهدا و رهبری ایستاده‌ایم، اظهار کرد: همانطور که در طول بیش از چهل سال گذشته دشمن را ناکام گذاشتیم تا گام دوم انقلاب اسلامی به ثمر برسد همه ما محکم از ارزش‌های دفاع خواهیم کرد.

امام جمعه شیراز با تصریح اینکه از تلاش‌های ارزشمند همیشگی نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم، اضافه کرد: نیروی انتظامی جان بر کف با دادن این همه شهدا پای کاری که ما خواستیم و ملت می‌خواهد، آمده است و امنیت نظام با همت نیروی انتظامی تأمين شده است و می‌شود.

آیت‌الله دژکام در پایان خطاب به نیروی انتظامی گفت: به پشتیبانی این ملت بزرگ باز هم محکم در راستای تأمین امنیت این مردم بزرگ و کشور عزیز اسلامی بایستید و همه ملت از شما حمایت خواهند کرد.

یادآور می‌شود، در این مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس برگزار شد و در پایان در حرم مطهر شاهچراغ(ع) نماز بر این شهدای بزرگوار به امامت آیت‌الله دژکام، امام جمعه شیراز اقامه شد.

انتهای پیام
captcha