نیروهای مسلح جان‌پناه و سنگر امن ملت ایران هستند
کد خبر: 4087822
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
سردار معروفی:

نیروهای مسلح جان‌پناه و سنگر امن ملت ایران هستند

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همه در یک صف واحد و محکم‌تر از زمان جنگ خود را سپر مردم قرار می‌دهند و امروز جان‌پناه و سنگر امن ملت ایران هستند.

سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش ایکنا از کرمان، تجمع مردمی، مردم پایتخت مقاومت جهان اسلام علیه فتنه‌گرانه و اهانت کنندگان به مقدسات با حضور استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان و مردم، امروز، دوم مهرماه در میدان آزادی کرمان برگزار شد.

سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم با گرامیداشت چهل‌ودومین سالگرد هفته دفاع مقدس، بیان کرد: مردم کرمان با هوشمندی پای حقیقت دین ایستادند و در این حرکت مردمی و خودجوش هم برای دوستان انقلاب و هم دشمنان انقلاب پیامی صادر کردند. این حرکت سبب امید دوستان برای ایستادگی در جبهه حق شد و به دشمنان ثابت کرد ما همه حاج قاسم هستیم و مانند او دست از امام و انقلاب بر نمی‌داریم.

وی افزود: به برکت مجاهدت مردم بزرگ، انقلاب در طول ۴۲ سال با رهبری امامین انقلاب، خروجی بزرگی برای ملت بزرگ ایران و آزادی‌خواهان جهان به همراه آورد و آن، عظمت، شوکت و بازدارگی ملت ایران بود.

سردار معروفی در ادامه با اشاره به قابلیت‌های ملت ایران گفت: یکی از این قابلیت‌ها هوشمندی ملت بزرگ ایران است و همه دشمنان بر روی آن تمرکز کرده‌اند. ملت ایران هوشمند است و این هوشمندی را در سقوط نظام ستم‌شاهی نشان داد. گروه‌ها و جناح‌های سیاسی و اقوام متعدد همه با هم تحت امر امام راحل قیام کردند و حکومت اسلامی تشکیل دادند.

وی با اشاره به اقدامات هوشمندانه ملت ایران در برهه‌های مختلف تاریخی از جمله در زمان جنگهای تجزیه‌طلبانه، دوران جنگ ۸ ساله را برگ زرین دیگری از هوشمندی ملت ایران برشمرد و گفت: استان کرمان در دفاع مقدس ۶ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم کرد و جنگ نابرابر تبدیل به دفاع مقدس شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش مهم سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس، به ماجرای هسته‌ای اشاره کرد و گفت: در جریان هسته‌ای ملت ایران پای علم و فناوری جوانان ایستاد. امروز تلاش دانشمندان ما برای انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است اما دشمن نمی‌تواند جهش بزرگ ملت ایران را ببیند.

سردار معروفی ادامه داد: مردم ایران در تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی و معیشتی را تحمل کردند اما پای دین، انقلاب، ناموس و حقیقت دین و شرف خود ایستادند. در فتنه‌های ۹۸ مردم صف خود را از فتنه‌گران جدا کرده و پای انقلاب ایستادند.

وی با بیان اینکه در جریان تشییع حاج قاسم دشمن می‌خواست قلب مقاومت را از بین ببرد اما ۸۰ میلیون قلب حاج قاسم را به حرکت در‌آورد، گفت: امروز ۸۰ میلیون ملت ایران از همه گروه‌ها، اقوام و احزاب، عکس شهید سلیمانی را به عنوان نماد در خانه‌های خود دارند و این یعنی حقیقت انقلاب اسلامی در خانه‌ها وجود دارد.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز ما به دنبال تولید حاج قاسم با اندیشه اسلامی، انقلابی، اعتقادی و ملی هستیم، بر بیان واقعیت‌های دفاع مقدس تاکید کرد و خطاب به جوانان گفت: بدانید ما در طول ۸ سال جنگ نابرابر با اشرار عالم ۱۸۸ هزار قهرمان را تقدیم و دامان ناموس ایرانی را حفظ کردیم و همین یک خروجی برای ملت مومن و بزرگ ما کفایت می‌کند و تاریخ قضاوت می‌کند که ما ناموس پرستیم و آن را از عاشورا یاد گرفتیم.

وی با اشاره به مجاهدت‌های سردار سلیمانی در جبهه مقاومت تصریح کرد: زمانی که حاج قاسم تعرض دشمن را به ناموس اهل‌بیت(ع) و مسلمانان دید گروه‌هایی را از سرزمین‌های مختلف بسیج کرد تا از ناموس اهل‌بیت(ع) دفاع کند؛ جان دادند تا نگذارند دست نحس دشمنان به سرزمین ما برسد. حاج قاسم و شهدای مدافع حرم ناموس ما را حفظ کردند.

فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه جریان خانم امینی یک رمز برای ناامنی و آشوبگری بود، افزود: همه بدانند امنیت خط قرمز ملت ایران است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همه در یک صف واحد و محکم‌تر از زمان جنگ خود را سپر مردم قرار می‌دهند و امروز جان‌پناه و سنگر امن ملت ایران هستند.

وی افزود: دشمنان بدانند ما قدردان مجاهدت نیروهای انتظامی هستیم. همه دشمنان و کج‌ اندیشان بدانند اهانت به قرآن، اهل‌بیت(ع)، عاشورا، ولایت و سردار سلیمانی خط قرمز است و هیچگاه در این زمینه کوتاه نمی‌آییم.

سردار معروفی با بیان اینکه دشمنان بدانند ما با حکمت و تدبیر عمل می‌کنیم نه بر اساس احساس، ما منطق داریم، گفت: امسال دشمنان خواهند دید که در سالگرد سوم شهید سلیمانی چه انقلابی در کرمان ایجاد شود و این راه انقلاب ما است و باید مراقب مثلث جهاد، مقاومت و شهادت برای عزت و بزرگی خود باشیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: سردار سلیمانی وصیت کرد که بزرگترین شئون عاقبت بخیری اطاعت و پشیبانی ولایت‌فقیه است و ما باید عباس انقلاب و پشتیبان ولایت باشیم.

انتهای پیام
captcha