توصیه مدافعان سلامت به دانش‌آموزان برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی
کد خبر: 4087820
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲

توصیه مدافعان سلامت به دانش‌آموزان برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به بازگشایی مدارس، از دانش‌آموزان خواست تا رعایت شیوه‎‌نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

عباس رضاییان‌زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، عباس رضاییان‌زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 2 مهرماه در نشست امروز ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا ضمن تأکید بر ضرورت تکمیل زنجیره واکسیناسیون از سوی مردم گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و توصیه می‌شود ضمن رعایت فاصله فیزیکی و تهویه مناسب در مدارس، خانواده‌ها نیز واکسیناسیون کودکان خود بر علیه کرونا را جدی بگیرند و دانش‌آموزان نیز در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشت فردی کوشا باشند.

وی از دانش‌آموزان خواست ضمن استفاده از ماسک در فضاهای بسته مانند کلاس درس، شست‌وشوی صحیح و مستمر دست‌ها را به ویژه پیش از خوردن و آشامیدن انجام دهند.

رضاییان‌زاده با اعلام درصد جمعیت هدف واکسینه شده در هر نوبت واکسن کرونا در استان فارس افزود: در حال حاضر تزریق واکسن کرونا در فارس، به ترتیب به ۹۴ و یک صدم درصد در نوبت نخست، ۸۸ و یک دهم درصد در نوبت دوم، ۵۰ و ۱۱ صدم درصد در نوبت سوم و ۴ و ۱۴ صدم درصد در دز یادآور رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه از مردم خواست، با توجه به اینکه چرخه‌های انتقال ویروس همچنان در جامعه وجود دارد، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

انتهای پیام
captcha