دشمنان قسم خورده کشور، جوانان را نشانه گرفته‌اند
کد خبر: 4087681
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

دشمنان قسم خورده کشور، جوانان را نشانه گرفته‌اند

امام جمعه شهرستان طارم گفت: امروز دشمنان قسم‌خورده نظام و کشور، جوانان را نشانه گرفته‌اند زیرا دشمنان اعتراف کرده‌اند که در جنگ سخت مقابل ایران کاری نمی‌توان انجام داد و به همین دلیل به جنگ نرم روی آورده و اعتقادات و باورهای مردم کشور را نشانه گرفته‌اند.

امام جمعه طارم

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی منصوری امام جمعه شهرستان طارم پیش از ظهر امروز ۲ مهرماه در آیین بازگشایی مدارس در شهرستان طارم با بیان اینکه، هدف و وظیفه اصلی دانش‌آموزان درس خواندن است، اظهار کرد: شما دانش‌آموزان با درس خواندن باید بتوانید یک فرد موثر در جامعه باشید زیرا بهترین راه شکست دشمنان خدمت به مردم و درس خواند است.

وی افزود: امروز دشمنان قسم‌خورده نظام و کشور، جوانان را نشانه گرفته‌اند زیرا دشمنان اعتراف کرده‌اند که در جنگ سخت مقابل ایران کاری نمی‌توان انجام داد و به همین دلیل به جنگ نرم روی آورده و اعتقادات و باورهای مردم کشور را نشانه گرفته‌اند.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان ایران از برخی مسائل عصبانی هستند از این مسایل می‌توان حضور میلیونی‌ جمعیت در تشیع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی، حضور میلیونی زائرین امام حسین(ع)، پخش سرود سلام فرمانده در دنیا، اقتدار نیروهای مسلح، حصور ایران در سازمان شانگهای، سخنرانی مقتدرانه رئیس جمهور در سازمان‌ ملل و بالا بردن عکس حاج قاسم سلیمانی، صدور و صادر کردن پهباد به روسیه، تولید موشک‌های دوربرد در شهرک‌های زیرزمینی، حضور ایران در برجام و ... را نام برد.

امام جمعه شهرستان طارم گفت: بیشتر مطالب فضای مجازی دروغ است و در آن یک مسئله حقیقی بیان می‌کنند تا چندین مسئله دروغ را بیان کنند. همچنین دشمنان نمی‌دانند که ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس با تقدیم بیش از ۲۲۰ هزار شهید والامقام و بیش از ۴۰۰ هزار ایثارگر و جانباز هنوز هم در راه اسلام، قرآن و ملت شهدایی را تقدیم می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان قبل از انقلاب ۸۹ درصد نفت را می‌بردند، داعش را برای ایران به وجود آوردند و در مرزها چندین نیرو تروریستی توسط نیروهای کشور دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: سوالی که از غرب داریم این است که در کشور خودشان تا چه حدی حقوق زنان را رعایت می‌کنند؟ چرا آماری مبنی بر اینکه در عرض ۷ سال ۳۰۰ زن آمریکایی هدف گلوله پلیس بوده را بیان نمی‌کنند و چرا دستاوردها، پیشرفت‌ها و برکات کشور ما را بیان نمی‌کنید؟

انتهای پیام
captcha