نمایش‌های مذهبی حمایت شوند
کد خبر: 4087068
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

نمایش‌های مذهبی حمایت شوند

مدیر حوزه‌های علمیه فارس با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز نمایش میدانی «محشر» با موضوع معاد گفت: نمایش‌هایی با سبک محشر باید حمایت شوند و در طول سال استمرار داشته باشند زیرا فرصت مطلوبی برای تقویت باورهای دینی مردم سومین حرم اهل بیت (ع) است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس امروز، 30 شهریورماه در محل اجرای نمایش میدانی «محشر» در شیراز گفت: نمایش محشر  یک کار فاخر از سازمان اوج است که در تحقق جهاد تبیین نقش موثری دارد و به کارهای هنری مانند محشر در عرصه جبهه انقلاب اسلامی نیاز جدی داریم.

وی افزود: نمایش‌هایی با سبک محشر باید حمایت شوند و در طول سال استمرار داشته باشند زیرا فرصت مطلوبی برای تقویت باورهای دینی مردم سومین حرم اهل بیت (ع) است.

استوار میمندی اضافه کرد: در نمایش محشر شاهد جلوه‌های ویژه و داستان قوی بودیم و مکان اجرای نمایش هم وسیع است و فرصت حضور طیف وسیعی از مردم را فراهم کرده است و شاهد حضور بازیگران متعددی بودیم که خروجی آن کار هنری در جبهه انقلاب است.

وی تاکید کرد: با توجه به حجم شبهات ایجاد شده میان جوانان ما با ارائه محتوای قوی آموزه‌های دینی می‌توانیم موفق عمل کنیم و تمام اقشار جامعه را به سوی چنین موضوعاتی که اصول دین هستند جذب کنیم و این نمایش در بیداری فطرت الهی افراد مختلف در جامعه می‌تواند موثر واقع شود.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس گفت: محشر برای قشر مذهبی و متوسط جامعه اثربخش است و دارای ابعاد معرفت‌افزایی و تعمیق باورهای دینی است و باید با ارزیابی این نمایش و نظرسنجی از مخاطبان آن را در دوره‌های بعد تقویت کرد.

انتهای پیام
captcha