اجرای نمایش «محشر» در دو سانس در شیراز
کد خبر: 4087006
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

اجرای نمایش «محشر» در دو سانس در شیراز

طبق اعلام تهیه کننده نمایش میدانی «محشر» با توجه به استقبال گسترده مردم شیراز از این نمایش، نمایش مذکور در بازه زمانی اول تا 5 مهرماه هر شب در دو سانس به اجرا درخواهد آمد.

نمایش میدانی «محشر»به گزارش ایکنا از فارس، مصطفی مفتاحی، تهیه کننده نمایش میدانی «محشر» امروز، 30 شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به استقبال بی نظیر و پر شور مردم شیراز از اجرای نمایش میدانی «محشر»، از اول تا 5 مهر این نمایش فاخر در ۲ سانس اجرا خواهد شد و بدین ترتیب یک سانس در ساعت ۱۹ و یک سانس دیگر ۲۱ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس در پنج شب پایانی نمایش میدانی «محشر» فرصت بیشتری برای تماشاچیان علاقه‌مند به دیدن این نمایش فراهم خواهد شد و مردم می‌توانند برای تهیه بلیت رایگان به وب سایت Namaticket.ir مراجعه کنند.

مفتاحی تاکید کرد: از آنجا که در این نمایش فاخر چند رسانه‌ای با استفاده از ابزار هنر و خلاقیت در استفاده از صحنه، نور، صدا و جلوه‌های ویژه میدانی سعی شده تا به انتقال مفاهیم دینی مانند معاد، حق الناس، نیکی به مادر و بزرگداشت شهدا پرداخته شود، از سوی اقشار مختلف مردم شیراز شاهد استقبال بی‌نظیری در شب‌های اجرا هستیم که برای رضایت خاطر آن‌ها در هر شب از اول مهرماه ۲ سانس اجرا خواهیم داشت.

یادآور می‌شود، اجرای نمایش بزرگ میدانی «محشر» به همت سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» و مرکز هنری رسانه‌ای محرم و با مشارکت شهرداری شیراز و فرماندهی سپاه فارس از ۲۲ شهریور در گود سیمان شیراز آغاز شده است و تا ۵ مهر ادامه خواهد یافت و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب سایت Namaticket.ir به صورت رایگان اقدام به رزرو بلیت کنند.

انتهای پیام
captcha