نخبگان با جهاد تبیین مرز حق و باطل و خط قرمزها را بیان کنند
کد خبر: 4086916
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

نخبگان با جهاد تبیین مرز حق و باطل و خط قرمزها را بیان کنند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ضمن اظهار تأسف از فوت مهسا امینی در جریان گشت ارشاد و پیش‌داوری برخی از خواص، گفت:انتظار داریم نخبگان با جهاد تبیین مرز حق و باطل و خط قرمزها را بیان کنند.

حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد در گردهمایی فصلی ائمه جمعه استان لرستان که امروز، ۲۹ شهریور در دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان لرستان برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها انجام وظیفه می‌کند و تلاش‌هایی در جهت امنیت روانی و اجتماعی و همچنین اعمال قانون انجام می‌دهد.

وی ضمن اظهار تأسف از این که فرزندی از فرزندان کشور در جریان گشت ارشاد در تهران دار فانی را وداع گفته است، افزود: دستگاه‌های قانونی این رویداد اخیر را بررسی و نتیجه را اعلام می‌کنند و از طرفی اظهار تأسف می‌کنیم از خواصی که قبل از اینکه نتیجه این رویداد اعلام شود، مطالبی را بر زبان جاری می‌کنند که این‌ها هماهنگی دشمنان با نظام اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اضافه کرد: این که عده‌ای بدون مطالعه در این موارد ورود پیدا می‌کنند و فضای کشور را به سمت التهاب می‌برند را محکوم می‌کنیم و انتظار داریم نخبگان با جهاد تبیین مرز حق و باطل و خط قرمزها را بیان کنند و به زودی مجاری قانون اعلام نظر می‌کنند و هرآنچه دستگاه قضا اعلام نظر کند برای همه قابل قبول است.

وی تصریح کرد: تاجایی که نیروی انتظامی براساس قانون حرکت می‌کند و امنیت روانی و اجتماعی را به کار می‌گیرد، از نیروی انتظامی در مسیر قانون حمایت می‌کنیم و اگر خطایی رخ دهد مجاری قانون رسیدگی می‌کنند.

شاهرخی خاطر نشان کرد: برخی از اهل قلم و رسانه که بصیرت خود را از دست دادند انسان را متاسف می‌کند که با دشمن هماهنگی دارند، قرآن کتاب تبیین است و رسالت انبیاء و رسالت پیشوایان معصوم هم در راستای جهاد تبیین است به طوری که تبیین به‌معنای جدا کردن حق از باطل بوده و جهاد تبیین یعنی مرزها را مشخص کردند که در قرآن برای جهاد تبیین اهدافی را مشخص کرده است که یکی از آنها رشد اندیشه‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: هدف از تبیین نشان دادن راه است چرا که راهزنانی هستند که راه را درست نشان نمی‌دهند و جهت را به سمت گمراهی می‌برند، در این جهاد مجاهدانی که هستند باید با شیوه‌های صحیح راه را برای کسانی که جویای حقیقت هستند نشان بدهند و با جهاد تبیین حق نشان داده شود و باطلی که ظاهرش آراسته است در این جهاد مورد توجه قرار گیرد و این مسئولیتی است همگانی و باید مستمر باشد و باید تلاش کنیم تا این وظیفه را به خوبی انجام دهیم.

وی با اشاره به لزوم توجه به تجهیزات نیروی انتظامی، اظهار کرد: در تجهیزات توجه بیشتری به جاهایی که در مناطق کوهستانی هستند صورت گیرد چرا که در استان سه هزار روستا داریم که برخی از آنها در مناطق کوهستانی هستند.

شاهرخی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه انتظامی کشور و استان لرستان در بحث تأمین امنیت نمازجمعه و صدور گذرنامه برای زائرین اربعین حسینی و تأمین نظم و امنیت بیش از پنج میلیون زائر اربعین از تلاش‌های مجدانه فرماندهان و کارکنان این نیرو در کنار سایر نیروهای مسلح تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha