رقابت ۵ نماینده مسجدی کرمانشاه در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان
کد خبر: 4086877
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

رقابت ۵ نماینده مسجدی کرمانشاه در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه از رقابت ۵ نماینده مسجدی استان در مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان خبر داد و گفت: مرحله کشوری این دوره مسابقات ۱۲ تا ۱۵ مهرماه به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور کانون‌های مساجد استان کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از رقابت ۵ نماینده مسجدی کرمانشاه در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان خبر داد و اظهار کرد: مرحله کشوری این دوره مسابقات ۱۲ تا ۱۵ مهرماه به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات ویژه اعضای کانون‌های مساجد است که در رده‌های سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: این مسابقات در رشته‌های مختلف قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل و اذان در بخش آقایان و رشته‌های حفظ کل و قرائت تحقیق در بخش بانوان برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در پایان در خصوص برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان، گفت: پس از برگزاری مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات، شانزدهمین دوره در مرحله استانی آغاز می‌شود.

انتهای پیام
captcha