اجرای نمایش‌های مذهبی تداوم یابد
کد خبر: 4086761
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

اجرای نمایش‌های مذهبی تداوم یابد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه نمایش «محشر» آمیخته‌ای از واقعیت‌های زندگی است که با سبک هنری ویژه‌ای آمیخته شده و بیننده را به فراخور شغل، سن و نوع نگاهش به تفکر وا می‌دارد که اقدام تربیتی موثری است، بر ضرورت تداوم چنین اقداماتی تأکید کرد.

سیدابراهیم حسینی، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدابراهیم حسینی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 29 شهریورماه در محل اجرای نمایش میدانی «محشر» در شیراز گفت: نمایش «محشر» با یک برنامه‌ریزی دقیق و مطلوب در حال اجرا در شهر شیراز است که تاثیر خوبی بر بیننده و محیط فرهنگی شهر شیراز دارد و کار بزرگ و فاخر فرهنگی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در «محشر» شاهد مدیریت مجموعه بزرگی از هنرمندان و کار هنری هستیم، افزود: در این نمایش به خوبی به معاد، جبهه و جنگ و شهدا، تاریخ عاشورا، احادیث، آیات و ... به خوبی پرداخته می‌شود و ترکیب این مجموعه با جلوه‌های ویژه موجب جلب توجه مخاطب و انتقال مطلوب مفاهیم دینی می‌شود‌.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: نمایش «محشر» از نگاه فرهنگی و دینی مطلوب است و آمیخته‌ای از واقعیت‌های زندگی است که با سبک هنری ویژه‌ای آمیخته شده و بیننده را به فراخور شغل، سن و نوع نگاهش به تفکر وا می‌دارد که اقدام تربیتی موثری است و لازم است چنین اقداماتی تداوم یابد.

حسینی اضافه کرد: در «محشر» از نور و صدا به شیوه هنرمندانه استفاده شده است و جبهه و جنگ به صورت واقعی و عینی به تصویر کشیده شده است و شاهد ارتباط با ائمه، یاد امام حسین (ع) و شهدا هستیم.

انتهای پیام
captcha