نمایش «محشر» در انتقال مفاهیم دینی موفق عمل کرد
کد خبر: 4086759
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

نمایش «محشر» در انتقال مفاهیم دینی موفق عمل کرد

نائب رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اجرای نمایش میدانی «محشر» در این کلان‌شهر گفت: نمایش «محشر» به عنوان یک نمایش میدانی مطلوب در نشان دادن راه انبیای الهی و انتقال مفاهیم دینی به نسل جدید موفق عمل کرده است.

علیرضا اسکندری، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، علیرضا اسکندری، نایب رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 29 شهریور در محل اجرای نمایش میدانی «محشر» گفت: نمایش «محشر» اثر هنری فاخری در ابعاد نور، صدا، اجرا و ... است و از تمامی دست‌اندرکاران این نمایش میدانی به ویژه شهرداری شیراز تشکر می‌کنیم.

وی افزود: در این نمایش مبعث پیامبر، صحرای محشر و روایت‌های قرآن کریم به تصویر کشیده شد که این هنر رسانه سمعی و بصری است که پیامدهای دینی و فرهنگی پیامبران را که برای بشر به ارمغان آورده اند به نمایش بگذارد.

اسکندری با اشاره به تاثیر فضای مجازی بیان کرد: رسانه امروز گاهی در مسیر چندان خوبی به ویژه برای نسل جوان قرار نمی‌گیرد اما این قبیل کارهای هنری می‌تواند به نسل جدید ما راه درست و راه انبیای الهی را نشان دهد و این نمایش یک اجرای میدانی موثر به شمار می‌رود که در این زمینه موفق عمل کرده است.

انتهای پیام
captcha