ظرفیت‌های جهاددانشگاهی؛ یاریگر مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)
کد خبر: 4086505
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

ظرفیت‌های جهاددانشگاهی؛ یاریگر مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان گفت: ظرفیت‌های جهاددانشگاهی از جمله شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور زیر مجموعه مرکز نوآوری و شکوفایی می‌تواند یاریگر برای ایجاد اشتغال مددجویان باشد، لذا باید از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را کرد.

شرکت‌های دانش بنیان جهاددانشگاهی

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان، فرشید جهان‌بین، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان، رئیس کمیته امداد شهرستان بیجار و همکاران وی دیروز، 27 شهریورماه در حوزه اشتغال از روند اجرای طرح هدایت شغلی در جهاددانشگاهی بازدید به عمل آوردند.

وی در این بازدید ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب مجموعه جهاددانشگاهی شهرستان بیجار به دلیل جذب قابل قبول اعتبارات اشتغال محور کمیته امداد امام خمینی(ره) بر ایجاد طرح‌های جدید اشتغالزا تأکید کرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: افزایش دو برابری میزان جذب اعتبارات نسبت به شش ماهه اول سال گذشته نشان‌دهنده تلاش مجموعه جهاددانشگاهی بیجار است.

وی یادآور شد: ظرفیت‌های جهاددانشگاهی از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور زیر مجموعه مرکز نوآوری و شکوفایی می‌تواند یاریگر برای ایجاد اشتغال مددجویان باشد، لذا باید از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را کرد.

راحله شریفیان، مدیر جهاددانشگاهی بیجار در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مرکز هدایت شغلی این نهاد، گفت: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت از طریق فراهم کردن زمینه اشتغال مددجویان با هدایت صحیح شغلی و کمک به انتخاب مشاغل مناسب از برنامه‌هایی است که به طور جد در این نهاد پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان زیر مجموعه منش جهاددانشگاهی ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد هستند، افزود: آموزش پخت حلوا سوهانی و راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و خانگی این شیرینی سنتی و همچنین همکاری شرکت‌های دانش بنیان در تأمین نیروی کار موجب اشتغال پایدار برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ شهرستان بیجار جزو شهرستان‌های برتر در میزان جذب اعتبارات اشتغال محور کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری جهاددانشگاهی است. همچنین تاکنون با همراهی بانک‌های عامل شهرستان بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات اشتغال محور کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط مرکز هدایت شغلی جهاددانشگاهی بیجار جذب شده است.

انتهای پیام
captcha