بررسی طرح رتبه‌بندی معلمان در مستند «مورفین»
کد خبر: 4086447
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

بررسی طرح رتبه‌بندی معلمان در مستند «مورفین»

مستند «مورفین» با موضوع طرح رتبه‌بندی معلمان عصر روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان، فرهنگیان و علاقه‌مندان به فیلم مستند در سینما بهمن حوزه هنری استان قزوین اکران خواهد شد.

مستند مورفین

به گزارش خبرگزاری ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قزوین، پوستر مستند «مورفین» تولیده شده در مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین به کارگردانی محمدرضا افتخاری و امیر کمالی الموتی از هنرجویان حوزه هنری قزوین به منظور اکران عمومی رونمایی شد.

این مستند عصر روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان، فرهنگیان و علاقه‌مندان به فیلم مستند در سینما بهمن حوزه هنری استان قزوین اکران خواهد شد.

«مورفین» یک مستند آرشیو نریشن و توصیفی است که به طرح رتبه‌بندی معلمان و اعتراضات چندین ساله فرهنگیان کشور در خصوص پایین بودن حقوق دریافتی خود می‌پردازد و به دنبال ایجاد موج مطالبه‌گری در میان معلمان نسبت به اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری است.

این مستند طرح رتبه‌بندی معلمان را پس از واکاوی سابقه تقریباً یک نسلی آن به طریق کنایی و استعاری به مورفینی تشبیه کرده‌ که درمان درد نیست بلکه مُسکنی برای ساکت کردن موقت بیمار از درد بیماری است و طبیعی است پس از گذشت چند ساعت اثر تسکینی مورفین می‌رود و درد می‌ماند.

انتهای پیام
captcha