اسامی برگزیدگان رشته‌های معارفی در فارس معرفی شدند
کد خبر: 4086414
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۶

اسامی برگزیدگان رشته‌های معارفی در فارس معرفی شدند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه برگزیدگان آزمون معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف مشخص شده‌اند، اسامی آنان را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارسحجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه آزمون معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در مرحله استانی در فارس برگزار شد، گفت: این آزمون در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های تفسیر عمومی، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار شد.

وی افزود: در رشته تفسیر عمومی به طور کلی 70 نفر، رشته نهج‌البلاغه 47 و رشته صحیفه سجادیه 10 نفر هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان به مرحله مقدماتی کشوری این دوره مسابقات راه پیدا کردند.

موسوی، زمان برگزاری مرحله مقدماتی کشوری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در رشته‌های معارفی را نیمه دوم مهرماه و به صورت مجازی (آنلاین) اعلام کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس به تبیین حدنصاب امتیاز شرکت‌کنندگان جهت شرکت در مرحله مقدماتی کشوری پرداخت و گفت: در رشته تفسیر عمومی نمره 80 به بالا، رشته ترجمه نهج‌البلاغه نمره 80 به بالا و رشته ترجمه صحیفه سجادیه نمره 60 به بالا حدنصاب این دوره از مسابقات بودند.

اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری آزمون معارفی در استان فارس به شرح ذیل اعلام شده است:

رشته تفسیر قرآن

رشته ترجمه نهج‌البلاغه

رشته ترجمه صحیفه سجادیه

 

انتهای پیام
captcha