مبانی اعتقادی را با زبان هنر در جامعه تقویت کنیم
کد خبر: 4086067
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

مبانی اعتقادی را با زبان هنر در جامعه تقویت کنیم

مدیر روابط عمومی استانداری فارس با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین گفت: باید با زبان نمایش و هنر، مبانی اعتقادی و دستاوردهای خود را در جامعه تقویت کنیم.

هادی بستام، مدیرکل روابط عمومی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، هادی بستام، مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس امروز، 26 شهریورماه در محل اجرای نمایش میدانی «محشر» در شیراز گفت: شیراز به برگزاری چنین نمایش‌هایی نیاز دارد.

وی افزود: نمایش محشر در راستای تحقق جهاد تبیین به خوبی داستان زیبایی از جهان پس از مرگ را با داستانک‌هایی در خصوص اربعین حسینی، دفاع مقدس و معاد را روایت می‌کند و بسیار فاخر است و جامعه نیازمند اکران چنین نمایش‌هایی است.

بستام با بیان اینکه با زبان هنر به خوبی می توان مباحث مختلف را انتقال داد و با آحاد جامعه ارتباط خوبی برقرار کرد، گفت: هر جا به سراغ هنر رفتیم نتایج مطلوبی حاصل کرده‌ایم به طوری که شاهد استقبال تماشاچیان هستیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس ادامه داد: مقام معظم رهبری موکدا بر جهاد تبیین تاکید ویژه دارند و در راستای جهاد تبیین باید عوامل هنری مانند نمایش محشر را در دستور کار قرار دهیم و با زبان نمایش و هنر، مبانی اعتقادی و دستاوردهای خود را در جامعه تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه انتقال این مفاهیم با کار هنری و روایتگری هنر به نسل نوجوان و جوان بسیار موثر واقع می‌شود، گفت: این نمایش‌های میدانی با رویکرد مذهبی و دینی با آداب و فرهنگ اسلامی ما منطبق است و بیشتر به دل نسل جوان می‌نشیند و اثر می‌گذارد و موجب تقویت دانش دینی نسل جدید خواهد شد.

انتهای پیام
captcha