هنر از منبرهای اثرگذار مفاهیم دینی است
کد خبر: 4086060
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

هنر از منبرهای اثرگذار مفاهیم دینی است

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس هنر را از منبرهای خوب انتقال مفاهیم دینی دانست و خواستار تبدیل گود سیمان شیراز به یک شهرک سینمایی روباز شد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس امروز، 26 شهریورماه در محل اجرای نمایش «محشر» در شیراز گفت: قطعاً نقش هنر در انتقال مفاهیم دینی و اعتقادی به ویژه به نسل نوجوان و جوان بسیار مهم و اثرگذار است.

وی افزود: تا به حال از موضوع هنر غفلت کرده‌ایم اما بحمد الهی با چنین کارهای فاخر هنری و حمایت از حوزه هنر در آینده در انتقال این مفاهیم موفق‌تر خواهیم بود.

اسلامی تأکید کرد: هنر یکی از منبرهای اثرگذار در حوزه مفاهیم دینی است و نمایش محشر تلفیقی مطلوب از هنر و اعتقادات مذهبی ماست و دارای ابعاد اعتقادی، معنوی، اخروی، دفاع مقدس و ..‌. است.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس اظهار کرد: سازمان اوج دارای کارنامه خوبی در تلفیق هنر و مباحث دینی است و نگاه و حرکت رو به جلو دارد و از چنین مجموعه‌هایی باید حمایت‌های جدی به عمل آید و از مسئولان می‌خواهیم گود سیمان به یک شهرک سینمایی روباز تبدیل شود.

انتهای پیام
captcha