رسالت مشترک بسیج و آموزش و پرورش، کار تربیتی است
کد خبر: 4085677
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲

رسالت مشترک بسیج و آموزش و پرورش، کار تربیتی است

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: رسالت مشترک بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان با آموزش و پرورش یک کار تربیتی هدفمند در راستای تحقق دغدغه مقام معظم رهبری در بحث تربیت نسل نوجوان و جوان است.

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش فارس با فرمانده سپاه محمد رسول‌الله شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، غلامعلی احمدی جابری، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، ۲۳ شهریور در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش فارس، گفت: رسالت مشترک بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان با آموزش و پرورش یک کار تربیتی هدفمند در راستای تحقق دغدغه مقام معظم رهبری در بحث تربیت نسل نوجوان و جوان است.

وی تصریح کرد: شمال غرب شیراز با ساختار جمعیتی ناهمگون  در نوع ترکیب شهروندان با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی روبه‌روست و می‌توان با محوریت ناحیه ۲ آموزش و پرورش کار تربیتی در مدارس را دنبال کرد.

احمدی جابری ادامه داد: باید تلاش کنیم با حضور تشکیلات حوزه بسیج دانش‌آموزی دغدغه رهبری انقلاب در بحث کار تربیتی کمک آموزش و پرورش باشیم.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز هدف از این دیدار را همکاری و هم افزایی برای پیشبرد برنامه‌ها عنوان و اضافه کرد: تربیت نسل جوان دانش‌آموز نیازمند برنامه‌ریزی و هم‌افزایی بوده و بخشی از آن در مجموعه بسیج قابل پیگیری است.

وی با اشاره به دنبال شدن هدف استقرار اداره آموزش و پرورش در شهر جدید صدرا، ابراز امیدواری کرد: این اقدام منجر به بهبود پوشش آموزشی و تربیتی و پرورشی شود.

انتهای پیام
captcha