محفل «عطش عشق» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4085432
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱

محفل «عطش عشق» در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد از برگزاری محفل «عطش عشق» به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

محمدمحسن رفیعی، مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدمحسن رفیعی، مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، 22 شهریورماه در نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان یزد با حضور فاطمی استاندار یزد، از برگزاری سه برنامه شاخص به این مناسبت خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه پویش کتب منتشر شده درحوزه دفاع مقدس از سال 1399 تا 1400 از سوم خردادماه امسال آغاز شده و تا هفته دفاع مقدس ادامه دارد.

وی تهیه فیلم کوتاه، کلیپ و مستند، پادکست و ... را از محورهای این پویش عنوان کرد و افزود: در قالب این پویش نشست‌هایی با حضور کتابداران و اعضای کتابخانه‌ها برگزار و مقرر شده 31 شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از برترین‌های این پویش تجلیل به عمل آید.

رفیعی به برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی نقد و بررسی کتاب‌های روایت شده از زبان مادران شهدا با عنوان «روایت مادری» به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور اشاره کرد و افزود: این نشست در استان یزد نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس در قالب کتابی از رحیم میرعظیم روایت هشت مادر شهید در ابرکوه برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد از برگزاری محفلی با عنوان «عطش عشق» خبر داد و گفت: این مراسم نیز به همت شهرداری حمیدیا و در قالب شعر دفاع مقدس برگزار می‌شود و درحاشیه این مراسم از برترین‌های پویش کتابخوانی نیز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha