جهاد علمی نیاز به تبیین دارد
کد خبر: 4085254
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

جهاد علمی نیاز به تبیین دارد

مسئول بسیج دانشجویی فارس یکی از راه‌های رسیدن به اقتدار را جهاد علمی توصیف کرد که در این راستا نیاز به تبیین دارد.

سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس امروز، 22 شهریور در مراسم اختتامیه رویداد ملی «تبیین‌گران بدون مرز» که به همت هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، گفت: غربی‌ها در طول تاریخ برای برتری علمی خود ترفندهای متعددی را به کار گرفتند که برای بی اثر کردن این ترفندها ابتدا باید آن‌ها را شناخت و سپس برای غلبه بر آن‌ها برنامه‌ریزی کرد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تسخیر ملت‌ها و گرفتن اراده مبارزه از آن‎ها است، افزود: یکی از راه‌های رسیدن به اقتدار، جهاد علمی بوده که در این راستا نیاز به تبیین است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: جهاد تبیین برای دشمنان ما خطرآفرین است چرا که توطئه‌های آن‌ها را نقش برآب می‌کند.

یوسفی تصریح کرد: جهاد تبیین یکی از راهکارهای مهم برای مقابله با انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی، مقابله با یأس‌آفرینی دشمنان در جامعه و شناساندن توانمندی‌های کشور به جامعه است.

وی با تاکید بر لزوم آشنایی جوانان با پیشرفت‌ها و توانمندی‌های کشور افزود: با توجه به اینکه دشمنان برای نفوذ در نسل جوان و خانواده‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند، از این‌رو دانشگاه‌ها باید پیشگام در عرصه جهاد تبیین باشند.

انتهای پیام
captcha