مرگ‌های ناشی از کرونا در 16 استان به صفر رسید
کد خبر: 4085049
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

مرگ‌های ناشی از کرونا در 16 استان به صفر رسید

در شبانه روز گذشته ۱۶ استان کشور، بدون مرگ و میر بوده‌اند و ۱۰ استان نیز، فقط یک مورد مرگ و میر بیماران کووید۱۹ داشته‌اند.

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد:‌ تا کنون ۶۵ میلیون و ۴۹ هزار و ۶۴۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۴۱ هزار و ۹۳۳ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۵ هزار و ۹۱۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۴۹۵ دُز رسید. در شبانه روز گذشته نیز ۲۳ هزار و ۸۸۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۲۱ شهریورماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۷۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۷۱ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۶۹۸ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۱۹۹ نفر رسید. ۵۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۱۶ هزار و ۴۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

تا کنون ۵۳ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۳۳۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۷۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha