اعطای تسهیلات به کارکنان دولت برای سفر اربعین
کد خبر: 4084959
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

اعطای تسهیلات به کارکنان دولت برای سفر اربعین

‌دبیر ستاد اربعین دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی در استان زنجان گفت: آمادگی داریم به عنوان استان معین برای کمک به استان‌های همجوار، ظرفیت‌های شورای هماهنگی را در اختیار زوار اربعین حسینی قرار دهیم.

تسهیلات سفر اربعین

ر‌سول احدی، دبیر ستاد اربعین دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی در استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: استان زنجان به دلیل هم‌جواری با استان کردستان، آمادگی دارد تا همه توان خود برای رفع نیازهای این استان را با هماهنگی دبیر ستاد اربعین و رئیس شورای هماهنگی کردستان در اختیار زوار قرار دهد.

وی افزود: تاکنون اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان یک باب کانکس حمام در موکب شهدای این سازمان در کربلای معلی مستقر و مواد شوینده مورد نیاز را نیز تامین کرده است.

دبیر ستاد اربعین دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی در استان زنجان، ابراز کرد: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یک دستگاه ون برای جابه‌جایی زوار حسینی در اختیار استانداری زنجان قرار داده است.

احدی خاطرنشان‌ کرد: مدیریت بانک توسعه تعاون استان زنجان نیز از آمادگی خود برای در اختیار قرار دادن وام قرض‌الحسنه پنج میلیون تومانی به همکارانی که تمایل به سفر به عراق برای اربعین دارند، خبر داد.

انتهای پیام
captcha