پویش ملی «مشق احسان» در گیلان اجرا می‌شود
کد خبر: 4084878
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

پویش ملی «مشق احسان» در گیلان اجرا می‌شود

معاون اجتماعی ستاد اجرای فرمان امام گیلان از اجرای پویش ملی «مشق احسان» در گیلان خبر داد و گفت: در جریان این پویش ۶۷۰۰ بسته معیشتی بین اقشار کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

مجتبی امیریان معاون اجتماعی ستاد اجرای فرمان امام گیلان

مجتبی امیریان، معاون اجتماعی ستاد اجرای فرمان امام گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از اجرای پویش ملی مشق احسان در گیلان خبر داد و گفت: در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید پویش ملی «مشق احسان» با هدف تهیه لوازم‌التحریر و توزیع بین دانش‌آموزان و خانواده‌های کم‌برخوردار اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این پویش با مشارکت شهرداری رشت برگزار می‌شود، افزود: این پویش مطابق رسم سالیان گذشته بنیاد احسان در استان اجرا می‌شود. با همکاری آموزش و پرورش دانش‌آموزان کم‌برخوردار شناسایی می‌شوند و تا قبل از آغاز سال تحصیلی بسته‌های لوازم‌التحریر توزیع می‌شود.

امیریان با اشاره به برپایی غرفه‌های مشق احسان در سراسر استان، گفت: در این پویش 6700 بسته معیشتی هر کدام به ارزش 250 هزار تومان بین اقشار کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرای فرمان امام گیلان گفت: مردم می‌توانند جهت مشارکت در این امر خیر با مراجعه حضوری به غرفه‌های مشق احسان، نقش داشته باشند.

انتهای پیام
captcha