زیرساخت‌های تحقق جوانی جمعیت تقویت شود
کد خبر: 4084783
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

زیرساخت‌های تحقق جوانی جمعیت تقویت شود

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بر ضرورت فرهنگ‌سازی و اقدامات زیرساختی برای تحقق اهداف جوانی جمعیت، به عنوان گامی به سوی توسعه آینده کشور تأکید کرد.

زیرساخت‌های تحقق جوانی جمعیت تقویت شودبه گزارش ایکنا از فارس، عباس رضاییان‌زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 20 شهریورماه در نشست قرارگاه دانشگاهی جوانی جمعیت این دانشگاه گفت: توسعه و پیشرفت کشور در سال‌های آینده، نیازمند وجود نیروهای کار جوان و شور و نشاط در جامعه است که تلاش برای جوانی جمعیت کشور، این هدف مهم ملی را محقق می‌سازد.

وی با تأکید بر اهمیت توجه تمامی سطوح جامعه به این هدف مهم، راهکار اثربخش در این زمینه را فرهنگ‌سازی به کمک افراد و رسانه‌های تاثیرگذار اجتماعی دانست و افزود: اصل مهم در اقدامات فرهنگی، تداوم و استمرار این‌گونه اقدامات و بهره‌مندی از حضور افراد تاثیرگذار و فعالان اجتماعی در این زمینه است.

رضاییان‌زاده با اشاره به برگزاری یازده نشست پیشین قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز طی هفته‌های گذشته، دستاورد این نشست‌ها را تصویب ۱۱۳ مصوبه در سطوح مختلف دانشگاهی و بین بخشی برشمرد که تاکنون حدود ۷۸ درصد این مصوبات اجرایی شده و اقدامات لازم برای اجرای سایر مصوبات نیز در حال پیگیری و انجام است.

محمدحسین انباردار، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست گزارشی از اقدامات در دست انجام این معاونت با هدف توسعه خوابگاه‌های دانشجویی متاهلان ارائه داد.

بررسی روند اجرای مصوبات پیشین قرارگاه دانشگاهی جمعیت از دیگر محورهای نشست امروز این قرارگاه بود و مسئولان ارشد دانشگاه و اعضای قرارگاه، گزارش اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف را به حاضران ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha