شیراز؛ میزبان گردهمایی مدیران اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور
کد خبر: 4084412
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

شیراز؛ میزبان گردهمایی مدیران اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی فارس از برپایی گردهمایی مدیران عامل اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی سراسر کشور طی ۲ روز در شیراز خبر داد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی فارسمحمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برپایی گردهمایی مدیران عامل اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی سراسر کشور در شیراز خبر داد و گفت: این گردهمایی در روزهای 7 و 8 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: این اتفاق بعد از سال‌ها در شیراز رقم خواهد خورد که به نظر می‌رسد می‌توانیم از این فرصت برای پیشرفت و اعتلای فعالیت‌های قرآنی استان استفاده خوبی کنیم.

اسلامی تصریح کرد: در گردهمایی مدیران عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی کشور مباحث و گفت‌وگوهایی درباره چالش‌ها و راهکارهای ارتقای مؤسسات قرآنی مطرح خواهد شد ضمن اینکه این یک فرصت استثنایی نیز برای انتقال تجربیات مؤسسات نقاط مختلف کشور با یکدیگر است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی فارس با بیان اینکه هنوز مکان برگزاری این اجلاس در شیراز مشخص نشده است اما یا در حرم شاهچراغ(ع) یا یکی از سالن‌های شهر خواهد بود، گفت: همچنین احتمال دارد این گردهمایی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.

انتهای پیام
captcha