جهاددانشگاهی، بی‌ادعا اقدامات بزرگی را رقم می‌زند
کد خبر: 4084147
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

جهاددانشگاهی، بی‌ادعا اقدامات بزرگی را رقم می‌زند

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از جهاددانشگاهی خراسان رضوی، گفت: در جهاددانشگاهی خراسان رضوی، شاهد کار جهادی غنی شده بر پایه دانش فنی هستیم که بی‌ادعا اقدامات بزرگی را رقم می‌زند.

زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان  و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامیزهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، پس از بازدید از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد:  در جهاددانشگاهی خراسان رضوی، شاهد  کار جهادی غنی شده بر پایه دانش فنی هستیم که بی‌ادعا اقدامات بزرگی را رقم می‌زنند، بارهای زمین مانده توسط این نهاد بلند می‌شود و شاهد این هستیم که با پیگیری مستمر و همدلی، صمیمیت و انسانیتی که در بین همکاران جهاددانشگاهی وجود دارد، عمدتا کارها به‌گونه‌ای رقم می‌خورد که در کوتاه‌مدت شاهد دستاوردهایی بوده‌ایم، اما در بلندمدت نیز دستاوردهای بسیارعظیم برای نظام و انقلاب اسلامی ایجاد شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های علمی ویژه‌ای در مشهد وجود دارد، تصریح کرد: جهاگران مشهد پرتلاش، باانگیزه و در عین حال، بی‌ادعا کار می‌کنند، با کمترین امکانات و سروصدا ایده‌های بزرگی را به سرانجام می‌رسانند که هرکدام از این ایده‌ها می‌تواند جریان‌سازی علمی و زیرساخت عملیاتی مطلوب اقتصادی برای کشور باشد.

شیخی عنوان کرد: اشتغال‌زایی که توسط جهاددانشگاهی خراسان رضوی ایجاد شده، قابل توجه است و این موضوع باید یک الگوی شاخص برای کشور باشد و این ظرفیت در جهاددانشگاهی خراسان رضوی قابل رؤیت است و امید است به این ظرفیت توجه و از آن استفاده شود، چراکه امسال طبق نام‌گذاری مقام معظم رهبری، سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» است  و در مجلس شورای اسلامی نیز این رویکرد وجود دارد و قبل از نامگذاری سال 1401 به این نام نیز، در لایحه بودجه سال 1401 بودجه‌ای به موضوع دانش‌بنیان‌ها اختصاص داده شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان  و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: جهاددانشگاهی، دانش‌بنیان‌ترین نهاد انقلاب اسلامی است و باید به طور جدی به این ظرفیت نگاه کرد. ظرفیت بی‌بدیل نیروی انسانی در جهاددانشگاهی وجود دارد که باید به آن نگاه جدی داشت.  ضمن حفظ  کرامت انسانی جهادگران جهاددانشگاهی، باید انگیزه لازم همیشه در بین آن‌ها ساری و جاری بماند. درست است که این جهادگران با رویکرد الهی و نگاه جهادی مشغول به کار هستند، اما به هر حال نیروی انسانی برای اینکه ظرفیتی کارآمد و با انگیزه علمی، پرنشاط باقی بماند، باید همیشه دیده شده، به آن پر و بال داده شود و نیاز است این مسئله بیش از پیش تقویت شود.

یادآور می‌شود، زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان  و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 15 و 16 شهریورماه سال جاری با حضور در جهاددانشگاهی خراسان رضوی از فعالیت های مختلف این سازمان بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام
captcha