مجمع فصلی مدیران عامل اتحادیه‌های استانی در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 4083864
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

مجمع فصلی مدیران عامل اتحادیه‌های استانی در شیراز برگزار می‌شود

مجمع فصلی مدیران عامل اتحادیه‌های استانی طبق نظر هیئت مدیره اتحادیه کشوری ۷ و ۸ مهرماه در شیراز برگزار می‌شود.

نشستبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت (اتقان)، با تصویب زمان‌بندی مورد نظر هیئت مدیره اتحادیه کشوری در جلسه کمیته تلفیق اتحادیه که با حضور تمامی اعضای این کمیته  برگزار شد، برگزاری مجمع فصلی مدیران عامل اتحادیه‌های استانی 7 و 8 مهرماه در شیراز مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

در این نشست، سیدعلی سرابی رئیس کمیته نخبگان، امیرحجت مرادی رئیس کمیته طرح و برنامه، جواد سعیدی رئیس کمیته آموزش و پژوهش، پیمان سلیمی رئیس کمیته تبلیغ و ترویج و لاله افتخاری رئیس کمیته بانوان حضور داشتند.

کمیته تلفیق اتحادیه کشوری، مرکب از اعضای کمیته‌های پنجگانه اتحادیه است که به همراه مدیرعامل نسبت به موارد ارجاعی از سوی هیئت مدیره تصمیم‌گیری و در مواردی تصمیم‌سازی می‌کند.

مهم‌ترین موضوع مطروحه در این جلسه، تصمیم‌گیری درباره زمان و مکان برگزاری مجمع فصلی مدیران عامل اتحادیه‌های استانی بود که پس از بحث و بررسی مکان‌های مورد پیشنهاد، با توجه به اعلام آمادگی مدیر عامل اتحادیه استان فارس درباره میزبانی این نشست، مقرر شد، چهارمین مجمع فصلی اتحادیه و نیز سی و دومین  جلسه هیئت مدیره اتحادیه کشوری،  7 و 8 مهر ماه به میزبانی استان فارس برگزار شود.

بخشی از این نشست به برگزاری دوره ارتقای توانمندی‌های مدیریتی مدیران اتحادیه‌های استان‌ها اختصاص یافت و مقرر شد با مسئول کمیته آموزش و پژوهش، طراحی و برنامه‌‌ریزی این دوره در سال 1401 انجام شود.

انتهای پیام
captcha