نقش ادبیات انقلابی در جهاد تبیین
کد خبر: 4083824
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

نقش ادبیات انقلابی در جهاد تبیین

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین گفت: کلیدواژه جهاد تبیین در کلام رهبر معظم انقلاب را می‌توان آغازگر ادبیات تازه درباره شناساندن حقایق انقلاب و خنثی‌سازی تبلیغات مسموم رسانه‌های نظام سلطه دانست.

محمدجواد کهندل‌پور، جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدجواد کهندل‌پور، جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس، امروز، 16 شهریورماه در حاشیه رویداد ملی «تبیین‌گران بدون مرز» در شیراز گفت: کلیدواژه جهاد تبیین در کلام رهبر معظم انقلاب را می‌توان آغازگر تولید ادبیات تازه درباره دو جنبه شناساندن حقایق انقلاب و خنثی‌سازی تبلیغات مسموم رسانه‌های نظام سلطه دانست.

وی افزود: جهاد تبیین یکی از راهکارهای مهم برای مقابله با انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی، مقابله با یأس‌آفرینی دشمنان در جامعه و شناساندن توانمندی‌های کشور به جامعه است.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب بر مسئولیت همگان به ویژه جوانان و افراد مؤثر بر افکار و فضای عمومی در جهت حرکت و جهاد تبیین، بایسته‌ها و اولویت‌هایی را فراروی کنشگران دانشگاهی به منزله سازمان دهنده حرکت تبیین و روایت‌گری قرار می‌دهد.

کهندل‌پور بر هم‌افزایی دانشگاه‌ها در جهاد تبیین و تشکیل شبکه تبیین‌گران انقلاب اسلامی با استفاده از همه ظرفیت‌ها تأکید و تصریح کرد: دانشگاه‌ها می‌توانند دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در رشته‌های گوناگون را برای عموم مردم تبیین کنند و اگر این موضوع به کمک رسانه‌ها و فضای مجازی در سطح گسترده‌ای انجام شود، به حتم دشمنان نمی‌توانند منکر این پیشرفت‌ها باشند.  

انتهای پیام
captcha