جهاد تربیتی دانشجویان یزدی در شهرستان خاتم
کد خبر: 4083812
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷

جهاد تربیتی دانشجویان یزدی در شهرستان خاتم

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد از برگزاری اردوی جهادی گروه شهید خرازی در روستای بختیاری از توابع شهرستان خاتم خبر داد.

دانش‌آموزان شهرستان خاتمبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی بسیج دانشجویی، زهرا خبری‌زاده، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد اظهار کرد: اردوی جهادی گروه جهادی شهید خرازی امسال در روستای بختیاری از توابع شهرستان خاتم استان یزد برگزار شد.

خبری‌زاده افزود: در این دوره دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه‌الزهرا(س) آموزش دوره دروس ابتدایی از اول تا ششم و همچنین دروس زبان انگلیسی و عربی به دانش‌آموزان متوسطه را بر عهده داشتند.

وی ادامه داد: آموزش ساخت کاردستی‌های کمک آموزشی جهت آموزش روان دروس مانند جدول ضرب، حروف الفبا و .... از فعالیت‌های دیگری است که به منظور ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان انجام شد.

خبری‌زاده تأکید کرد: برای آگاهی رسانی بیشتر به بانوان روستا جلسات مشاوره‌ای حول محور زن و خانواده و همچنین تربیت فرزند تشکیل و با استقبال بانوان روبرو شد.

وی بیان کرد: تشکیل حلقه‌های صالحین حول دغدغه‌های موجود در روستا، اهدای کتاب‌های مشاوره‌ای فرهنگی به کتابخانه روستا، برگزاری یادواره شهید رضا دمیری شهیدِ این روستا، عزاداری به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) و اهدا هدیه‌های فرهنگی به دانش‌آموزان از دیگر اقداماتی بود که در این اردوی جهادی صورت پذیرفت.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه اینگونه فعالیت‌ها جهت عمل به رسالت معلمی که بر دوش هر دانشجو معلمی است اعلام کرد: امید است با عنایت‌های امام حسین(ع) و حضرت رقیه(س) تلاش‌های این چنینی در قلب مردم این روستا اثری ماندگار داشته باشد.

انتهای پیام
captcha