مهاباد ۷۵۰ شهید تقدیم نظام کرده است
کد خبر: 4083777
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵

مهاباد ۷۵۰ شهید تقدیم نظام کرده است

فرماندار ویژه مهاباد گفت: مهاباد در دوران دفاع مقدس 750 شهید در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم نظام کرده است و مردم این شهرستان همواره پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

امیر قادری، فرماندار ویژه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، امیر قادری، فرماندار ویژه مهاباد 15 شهریور در جلسه برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروزه فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت توانسته ایران اسلامی را از گزند کینه‌توزی‌های استکبار جهانی مصون نگاه داشته و راه تعالی و پیشرفت جامعه به سمت اهداف والای نظام جمهوری اسلامی را همواره سازد.

وی افزود: در طول سال هم باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف رشادت و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران را در دفاع از تمامیت ارضی کشور طی هشت سال دفاع مقدس برای مردم و نسل نوجوان و جوان تبیین کرد و هرگز نباید فراموش کنیم که امنیت و سربلندی امروزمان را مدیون کسانی هستیم که از جان و مال خویش گذشتند تا آینده‌ای روشن را برای این مرز و بوم خلق کنند.

قادری بیان کرد: اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیما هم برنامه‌های برگزار شده طی هفته دفاع مقدس را پوشش داده و محتوای ارزشمند آن را به صمع و نظر مردم برساند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته مقدس در مهاباد ادامه داد: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی مزار شهیدان، قدردانی از مدافعان سلامت، اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق کم‌برخوردار و برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مهاباد خواهد بود.

فرماندار ویژه مهاباد تصریح کرد: مهاباد با 250 هزار نفر در جنوب آذربایجا‌ن‌غربی واقع شده و در دوران دفاع مقدس 750 شهید در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم نظام کرده است.

 

انتهای پیام
captcha