اجرای طرح «نامداران قرآنی» در البرز
کد خبر: 4083415
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

اجرای طرح «نامداران قرآنی» در البرز

مسئول دارالقرآن سپاه البرز از اجرای طرح نامداران قرآنی در این استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح چهارشنبه‌های هر هفته با حضور در منازل پیشکسوتان و اساتید قرآنی استان با آنها دیدار و گفت‌وگو خواهیم داشت.

علی گلدوست مسئول دارالقرآن سپاه البرز

علی گلدوست، مسئول دارالقرآن سپاه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح نامداران قرآنی در این استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح چهارشنبه‌های هر هفته با حضور در منازل پیشکسوتان و اساتید قرآنی با آنها دیدار و گفت‌وگو خواهیم داشت که در این دیدارها از آنها تجلیل به‌عمل می‌آید.

وی افزود: این دیدار شرایطی را فراهم می‌کند تا از تجربیات این پیشکسوتان در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های قرآنی استفاده شود و همچنین شرایطی ایجاد کنیم تا در صورت تمایل از توانایی و ظرفیت آنها برای برگزاری کلاس‌های قرآنی بهره‌گیری کنیم.

این مسئول گفت: درنظر داریم تجربیات اساتید قرآنی استان را مکتوب کنیم و در قالب کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم. همچنین در هر دیدار عکس اساتید قرآنی جمع‌آوری می‌شود و در نهایت نمایشگاهی از این عکس‌ها برگزار می‌شود و در جلسات مختلف قرآنی نیز از این عکس‌ها برای تکریم اساتید و پیشکسوتان قرآنی استفاده می‌شود.

گلدوست با اشاره به اینکه این طرح در چند مرحله اجرا می‌شود و با توجه به اولویت سنی در مرحله اول از 15 نفر از پیشکسوتان قرآنی تجلیل خواهد شد، گفت: اجرای این طرح در طول سال ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha