کارگاه آموزشی «فلسفه قیام عاشورا» در بوشهر برگزار می‌شود
کد خبر: 4083247
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶

کارگاه آموزشی «فلسفه قیام عاشورا» در بوشهر برگزار می‌شود

مسئول کانون بانوان و خانواده دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: کارگاه آموزشی «فلسفه قیام عاشورا» ویژه دهه آخر ماه صفر در ۵ نقطه از شهرستان‌های استان بوشهر برگزار می‌شود.

ستاد اربعین دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، فرید محبی، رئیس دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر، ۱۳ شهریورماه، در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد اربعین حسینی کانون‌های خدمت رضوی که در محل سالن کنفرانس این دبیرخانه برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد کرامت رضوی به‌عنوان عضو ستاد ساماندهی ستاد اربعین حسینی اقدامات و حمایت‌های ارزنده‌ای را از موکب‌های درون‌مرزی و برون‌مرزی در دستور کار قرار داده که شامل برنامه‌های آموزشی، توزیع لوازم فرهنگی و نوشت‌افزار و تعداد ۵۷۷ بسته‌های حمایتی در بین محافل روضه‌های خانگی می‌شود. 

حجت‌الاسلام محمد قادری، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی بوشهر نیز در این جلسه گفت: در زمینه مراسم عزاداری برای حضرت رضا(ع) و نیز در بحث اعزام مبلغان و مبلغات حدودا ۱۰ ویژه‌نامه به‌مناسبت دهه آخر صفر در سطح شهرستان‌های بوشهر برپا خواهد شد. 

وی افزود: مراسم پیاده‌روی به‌مناسبت شهادت امام رضا(ع)، 30 صفر در شهرستان دشتستان از مبدأ هیئت‌های مذهبی و بسیج پایگاه مقاومت محلات این شهرستان به سمت امامزاده ابراهیم(ع) روستای نینیزک برگزار می‌شود. 

ترویج سیره حضرت ثارالله(ع) با محوریت نماز و حق‌الناس 

فاطمه بحریاری، مسئول کانون بانوان و خانواده دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر نیز در این نشست با تأکید بر اینکه توزیع بسته‌های حمایتی در روضه‌های خانگی و دوره‌‌های آموزشی سبک زندگی رضوی باید استمرار داشته باشد، اعلام کرد: کارگاه آموزشی «فلسفه قیام عاشورا» ویژه دهه آخر ماه صفر در ۵ نقطه از شهرستان‌های استان بوشهر با هدف رفع و پاسخگویی به شبهات و ترویج سیره و ویژگی‌های اخلاقی امام حسین(ع) در بحث موضوعات نماز و ثبات قدم و حق‌الناس و امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود. 

برپایی موکب‌واره رضوی توسط دانشجویان علوم پزشکی 

حامد یوسفی، مسئول کانون قرآنی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر از برنامه‌های این کانون در دهه آخر صفر خبر داد و اظهار کرد: توزیع ۳۱۳ پُرس اطعام رضوی در موکب‌واره رضوی ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، همچنین برپایی کرسی‌های تلاوت رضوی، پویش صلوات خاصه امام رضا(ع) و پخش اذان انتظار آقای کاظمی در مساجد و مواکب از دیگر برنامه‌های این کانون‌ قرآنی است. 

خبرنگار: حامد فکوری 

انتهای پیام
captcha