ثبت‌نام 140 هزار زائر اربعین در سامانه سماح از فارس
کد خبر: 4083062
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

ثبت‌نام 140 هزار زائر اربعین در سامانه سماح از فارس

مدیر سازمان حج و زیارت فارس از ثبت‌نام 140 هزار نفر از این استان تاکنون در سامانه سماح برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

علیرضا زینلی، مدیر سازمان حج و زیارت فارسعلیرضا زینلی، مدیر سازمان حج و زیارت فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه ستاد اربعین استان مانند ستاد کشوری دارای کمیته‌های مختلفی است، گفت: سازمان حج و زیارت در این راستا مسئولیت کمیته ثبت‌نام را به عهده دارد.

وی افزود: از ابتدای ثبت‌نام زائران پیاده‌روی اربعین تاکنون 140 هزار نفر از استان فارس برای شرکت در این همایش عظیم معنوی ثبت‌نام کرده‌اند.

زینلی با بیان اینکه سامانه سماح تا روزی که مردم درخواست داشته باشند و چند روز قبل از اعزام زائران به پیاده‌روی اربعین فعال خواهد بود، در عین حال به زائران توصیه کرد تا هرچه سریع‌تر در این سامانه ثبت‌نام کرده و آن را به روزهای آخر موکول نکنند.

مدیر سازمان حج و زیارت فارس بر ضرورت ثبت‌نام زائران در سامانه سماح تأکید کرد و افزود: بحث بیمه زائران بسیار مهم است به همین دلیل از زائران اربعین درخواست داریم یا اینکه به‌صورت مستقیم به سامانه سماح به آدرس https://samah.haj.ir/ یا به دفاتر و شرکت‌های مجاز زیارتی که آدرس آن‌ها در سایت سازمان حج و زیارت فارس وجود دارد، مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha