دفاع مقدس مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات رزمندگان است
کد خبر: 4082920
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

دفاع مقدس مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات رزمندگان است

امام جمعه سلماس گفت: هشت سال دفاع مقدس، مجموعه‌ای نفیس و ارزشمند از برجسته‌ترین افتخارات رزمندگان‌اسلام به‌شمار می‌رود.

دفاع مقدس مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات رزمندگان استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم طباطبایی امام‌جمعه سلماس 12 شهریور در اختتامیه اردوهای راهیان‌نور این شهرستان که در یادمان شهدای امنیت‌پایدار برگزار شد، اظهار کرد: دفاع‌مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران است، که رشادت‌های رزمندگان در دفاع از مرزهای میهن‌اسلامی را ماندگار کرده است.

وی با بیان اینکه، جوانان این مرزوبوم جانفشانی دلاورانه‌ای در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن به‌منصه‌ظهور رساندند، ادامه داد: نام بهترین و پاک‌ترین جوانان کشورمان با دفاع‌مقدس عجین شده است، که مایه افتخارمان هستند و برای همیشه یادشان را زنده نگه خواهیم داشت.

امام‌جمعه سلماس با بیان اینکه جوانان کشورمان با تبعیت از پیرعشق امام خمینی (ره) با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را درک کردند و به میادین حق علیه باطل شتافتند، اضافه کرد: آنها با عزم راسخ و گام‌های استوار برای جهاد در راه خدا تلاش کردند.

حجت‌الاسلام طباطبایی بر لزوم تلاش برای تربیت نسل چنین بلندآوازه و دلیر، تاکید کرد و بیان داشت: باید فرزندانی را پرورش داده و به انقلاب‌اسلامی تقدیم کنیم، که برای وجود آنها به خودمان ببالیم، چراکه آینده کشورمان در دست همین نسل جدید است.

سرهنگ پاسدار سیدکاظم میرکاظمی‌زاده فرمانده سپاه سلماس در این مراسم، شهدا، جانبازان و آزادگان را الگوهایی واقعی و معاصر برای جوانان کشورمان دانست و گفت: برای اینکه دوباره بتوانیم نسل شجاع، متعهد و دلیر پرورش دهیم، لازم است الگوهایی از کشور و دوران خودمان به آنها معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه سلماس مهد لاله‌های به خون خود آرمیده است، اضافه کرد: در این خطه ظرفیت‌های فرهنگی زیادی وجود دارد، که بستر مناسبی برای بیان رشادت‌های رزمندگان و مجاهدان مهاجر است.، پس باید برای شناساندن این سرمایه‌های معنوی بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha