اعزام ۴۰۰ نفر از نیازمندان فارس به کربلا
کد خبر: 4082838
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

اعزام ۴۰۰ نفر از نیازمندان فارس به کربلا

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس از اعزام 400 نفر از افراد محروم حاشیه محلات این استان به زیارت کربلا در آستانه اربعین حسینی خبر داد.

حسین پورنورعلی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارسگزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس، حسین پورنورعلی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس، شب گذشته، 11 شهریورماه گفت: در آستانه اربعین حسینی ۴۰۰ نفر از اهالی مناطق آسیب‌پذیر و محروم استان در قالب کاروان «رهسپاران عصر ظهور» و در سفری هشت روزه راهی کربلای معلا شدند.

وی با بیان اینکه این اقدام با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و خانه هلال انجام شد، افزود: این زائران با ۱۰ دستگاه اتوبوس راهی این سفر معنوی شدند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس با اشاره به اینکه زائران اعزامی به زیارت کربلای معلی و نجف اشرف مشرف می‌شوند، ادامه داد: شرایط اسکان و پذیرایی زائران نیز فراهم شده است.

یادآور می‌شود، پیاده‌روی اربعین از آیین‌های شیعی است که در روز‌های منتهی به ۲۰ صفر (اربعین حسینی) برگزار می‌شود. این پیاده‌روی از نقاط مختلف عراق به‌ طرف کربلا و با هدف زیارت اربعین انجام می‌شود. بیشتر زائران، از مسیر نجف به کربلا می‌روند.

انتهای پیام
captcha