رسانه‌ها پیشران جنگ ترکیبی باشند
کد خبر: 4082619
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

رسانه‌ها پیشران جنگ ترکیبی باشند

مسئول ارتباطات و روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بین ملت‌ها اکنون جنگ ترکیبی شده است، گفت: رسانه باید به عنوان پیشران جنگ ترکیبی، روند رویارویی و مقابله با ترفند دشمنان را طراحی کند.

فرشاد عالی، مسئول ارتباطات و روابط عمومی سازمان بسیج  مستضعفینبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه فارس، فرشاد عالی، مسئول ارتباطات و روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین عصر روز گذشته، 10 شهریورماه با حضور در «پاتوق تبیین» سازمان بسیج رسانه فارس در جمع اصحاب رسانه با اشاره به نقش بی‎بدیل رسانه‌ها در کشور، گفت: اتفاق و گفتمان خوبی در مجموعه سپاه به همت زحمات اصحاب رسانه رقم خورده و تصور مناسب از حرکت جهادی در سطح استان فارس منعکس شده است.

وی با اشاره به اینکه بین ملت‌ها اکنون جنگ ترکیبی شده است، بر لزوم هم‌افزایی تمامی سازمان‌ها و نهادها تأکید کرد و گفت: رسانه باید به عنوان پیشران جنگ ترکیبی، روند رویارویی و مقابله با ترفند دشمنان را طراحی کند.

مسئول ارتباطات و روابط عمومی سازمان بسیج  مستضعفین ادامه داد: نقش رسانه گره‌گشایی از مشکلات و روشن‎‌سازی نقاط تاریک با توضیح صحیح به افکار عمومی است.

عالی، ظرفیت موجود و اقشار مختلف بسیج را مورد توجه قرار داد و گفت: رسانه می‌تواند باعث هم‌افزایی بین سازمان‌ها شود؛ اکنون نیاز اصلی مردم جامعه اشتغال و درآمد است بنابراین الگوهای موفق کف میدان را معرفی شود.

انتهای پیام
captcha